piątek, 3 kwietnia 2009

...

Zagadka: czyj a raczej czego to symbol? Nagroda dla pierwszej osoby, która prawidłowo odpowie na pytanie przyjedzie wraz z nami z Kazimierza Dolnego.

A poza tym przedświątecznie. Pozlewałam wódki własnej roboty do butelek. Wzięłam się za balkon choć efekty pewnie będą za miesiąc może dwa. Zamoczyłam kolejne kiełki, powiesiłam półki w kuchni, kupiłam kolejne cebulkowate, zamówioną mam już palmę na niedzielę. Wiosna w pełni więc weekend zapowiada się wesoło i w plenerze. Życzę dobrego odpoczynku!




widok z balkonu, który uwielbiam





ibanezka moja perełka


i nasza Bazylika, widok z balkonu

8 komentarzy:

Agata's Gallery pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Magoda pisze...

Łe a ja myślałam, że chodzi o akcję "myj zęby"! Niedouk jestem!
Uściski gorące!

Agata's Gallery pisze...

Odpowiadam na pytanie wiewiórka jest to logo '' Willi pod Wiewiórką'' jest to dom Marii i Jerzego Kuncewczów mieszkających w Kazimierzu Dolnym, mam nadzieję,że się nie pomyliłam???
Ślicznie i Wilkanocnie u Ciebie:)
Pozdrawiam

*popelniłam błąd w nazwisku , dlatego umieszczam posta drugi raz

Yrsa pisze...

Widok na oknie też mi się podoba i coś mi się wydaje ,że Lence także .
Czy to jest Bazylika św. Antoniego Padewskiego ?
Wasze mieszkanie coraz piękniejsze .
Pozdrawiam Yrsa

Renia pisze...

Witam :) To jest bazylika Mniejsza pw. Narodzenia Najśw. Marii Panny w Pszowie ? I chyba jesteśmy sąsiadkami, niezbyt bliskimi ale... ;))) Pozdrawiam.

stula pisze...

Agata - oczywiście masz rację, nie mogę się doczekać mojej wizyty po Wiewiórkami czyli w tzw. Kuncewiczówce. oczywiście poproszę byś na mojego maila posłała swoje dane adresowe a zaraz po powrocie ze Świąt wyślę nagrodę:)

Renee ma rację to Bazylika Mniejsza w Pszowie, moja ukochana Pani Uśmiechnięta.
pozdrawiam

Yrsa pisze...

Widziałam na Twoim profilu miejscowość Rybnik i tak mi się skojarzyło z bazyliką mniejszą w Tym mieście .

Obraz Matki Bożej Pszowskiej /Uśmiechniętej / jest cudny - dziękuje za wyjaśnienie -pozdrawiam Yrsa

olla pisze...

Zazdroszczę Ibanezki i widoku na Usmiechniętą:)