piątek, 24 listopada 2006

marzenia o Groszku

powiem tak, odetchnęłam. ciągle się martwię ale odetchnęłam. i jego biały kołnierzyk koszulki i biały fartuch lekarski i do tego białe włosy sprawiły jakby mi anioł zaśpiewał “że teraz można, że nie trzeba czekać roku, że ...” gdzie się zgubiła ta ja która zarzekała się, że po trzydziestce mogę pomyśleć o dziecku i to ewentualnie. nie ma takiej siły która mnie teraz powstrzyma choć pokornie modlę się o to (czasem przecież los planuje inaczej). wychodząc z gabinetu czułam jak śmiało i płakało na raz mi się wszystko. nie ma co zapeszać ale bez emocji i tej radości nie byłoby życia, dni by się zlewały a sens zgubiłby się już dawno temu. mamy nowe zadanie takie na całe życie

no i ta muzyka:

The Human Game - Lisa Gerrard & Pieter Bourke
Time After Time - Miles Davis
Cantara - Dead Can Dance
Karmacoma; Special Cases; Teardrop - Massive Attack


11 komentarzy:

mary pisze...

pięknie :)

kobieta pisze...

Cudnie! No to do roboty :D ;)
Pozdrawiam :)

PT pisze...

Jak Cię poznałem to wydałaś mi się idealną kandydatką na mamę ... jak to się różnie potoczyło.

Elfica pisze...

do roboty w takim razie a ja zaraz po Tobie :)

iwa pisze...

Tak dawno mnie nie było... z wypiekami na twarzy przeczytałam, zachłystując się ciepłem? cudami dnia codziennego? poezją? życiem? sposobem patrzenia?....wszystkim tym naraz. Życzę Groszka - Dużego Cudu :))

A. pisze...

...jak to się różnie potoczyło.

Bo co? Bo stula jest żoną jk tak?
Boli cię fakt, że nagle ułożyło się nie po twojej myśli?

A Wam życzę kochanego zdrowego cudnego Groszka!!!

PT pisze...

nic mnie nie boli.
widziałem czasem vm w akcji z pobitymi i wystraszonymi dziećmi.
tylko tyle.
skojarzenia same mi się nasunęły.

PT pisze...

dziećmi z pogotowia trzeba umieć się opiekować. nie wszyscy to potrafią.

e.flow pisze...

piekny davis..


inny ukochany 'time after time':
http://www.youtube.com/watch?v=yW97ydJo1zo

stula pisze...

Eva C. jest moją nieustającą od 10 lat pieśniarką numer 1!!!

e.flow pisze...

no i czemu wcale mnie to nie dziwi?
:)
pzdr