czwartek, 20 lipca 2006

20.07.2006r.

stań sam przed lustrem
kochaj to co widzisz
tak jak pokazał luc besson
prawdziwi bohaterowie
muszą być ze sobą sami w zmowie


pranie schnie w mgnienia oku. w kuchni zauważamy od miesiąca, że kwiaty heliotropicznie śmigają do góry. marzy mi się wrzosowy storczyk. pachnie koperkiem i brokułami. mieszkanie wypełnione muzyką Miecza. prezenty; a to kosmetyki spa, a to woda termalna avene, a to martini, innym razem hiszpańska kosmetyczka. odpoczywam na balkonie opalając ramiona. telefon karli, rozmowa z tomaszem, z czechem. pomarańczowe róże sprzed paru dni rozwijają płatki. mówimy sobie dobre słowa. przytula mnie w nocy po wizycie u profesora i mówi: chodź, może razem będziemy się mniej bać.

... nie ma takiej siły, która przekona mnie, że nam nie uda się.

9 komentarzy:

berenicca pisze...

dobrze jest mieć się do kogo przytulić
(lubię avene. też mam taką wodę)

e.flow pisze...

kurcze Stula czy to dzis? wiem ze na dniach ale nie jestem pewna ktorego...w kazdym razie ja Ci zycze oby tak trwalo bo pieknie tam u Was...niech Ci usmiech nie znika a wrazliwosc na piekno nie wygasnie..buziaki i 100 lat!

Elik pisze...

Uda się..uda...:)

mary pisze...

urodziny???

jesli tak to NAJLEPSZEGO :* tylko..

stula pisze...

urodziny mam 30 lipca
(a prezenty ot tak bez okazji od jk)

Elik pisze...

Obiecuję nie mieć wyrzutów :) Z resztą tak mi już mój T. nagadał, że mieć nie mogę ani odrobinki. Za to dzwonił dziś 2 razy Johnny z niewinnym pytankiem czy może byśmy nie pojechali jednak z nimi w te Alpy...tak jakoś strasznie miło się zrobiło. I tak nie pojedziemy, bo Mazury górą..ale jakoś tak chciałabym się rozdwoić i móc :D To tak apropos wyrzutów, bo prawie zaczęłam je odczuwać z powodu takiego, że rozdwoić się nie da ;))

stula pisze...

Eliku kochany ale wiesz przecież, że życie to wieczne wybory; co lepsze co fajniejsze co ... alpy nie uciekną, sama wiesz jak jest. Pamiętaj jeszcze, że nic bez powodu się nie dzieje. Baw się dobrze na Mazurach!!!

iwa pisze...

zawsze czytajac Twoje wpisy robi mi sie Cieplo na serduszku, Domowo, Spokojnie...
troszke odzyskuje rownowage...
reszte jej musze wypracowac sama
dziekuje:)

andalo pisze...

ja też mam taką wodę. na te upały jest po prostu idealna :)