sobota, 1 października 2005

1 październik 2005r. 4:20

na dobry początek

"Według mnie największą odwagą jest życie w stanie zadowolenia. Smutek to ogromne tchórzostwo. Do tego, aby być szczęśliwym, nic nie jest potrzebne. Każdy tchórz, każdy głupiec może się tak czuć. Każdy potrafi być nieszczęśliwy. Ale do poczucia błogości potrzebna jest ogromna odwaga - a żeby ją poczuć, trzeba nad sobą popracować" (Osho)

update:
bo po wczorajszym całym dniu wnioski mam jasne i krystaliczne i znowu wyszło mi, że intuicja nie zawodzi mnie ostatnio prawie nigdy, mam lekkie zachwianie na które sama sobie zasłużyłam a które mnie autentycznie wzmocniło i wiem jedno a raczej jestem pewna! ale o tym cichoszaszasza.....aaa.......

ściskam wszystkich mocno!

10 komentarzy:

PiotrTen pisze...

na dobrą jesień
na dobry październik
na dobro samo wokół nas
- jesli tylko tego chcemy i potrafimy dostrzec w tym co nas otacza mimo, że czasem jest tak cholernie źle.

powodzenia

olga pisze...

mądre, chciałabym ZAWSZE o tym pamiętać.

mary pisze...

.. no..

andalo pisze...

mój kumpel niedawno zafascynował się przemyśleniami Osho, tak na marginesie, podesłał mi parę innych i trzeba przyznać, że były ciekawe.
poczucie szczęścia i spokój w każdym razie często się dostaje jako niezasłużony dar, bo to podobno jest czymś stałym i wrodzonym.
odważni muszą być ci, którzy się z tym nie urodzili, a tacy chcą być. i ta odwaga nie jest odwagą do robienia rzeczy niezwykłych. to odwaga, aby zaufać, że cokolwiek się dzieje, Bóg nad tym czuwa.

andalo pisze...

maila dzisiaj posłałam obiecanego :)

Henio pisze...

"Kto przywiązuje do się Radość,
niszczy uskrzydlone życie,
Kto całuje Radość w locie,
Żyje w Wieczności świcie".
To akurat z Williama Blake'a,
ale duchowo chyba bliskie Osho.
Nieraz się gubię, szukam radości "gdzieś tam", a ona jest tak blisko, w nas.
Może za blisko, dlatego często jej nie zauważamy ???
Serdecznie pozdrawiam

PiotrTen pisze...

martwiłem się o Ciebie wczoraj, stąd sms`y. przepraszam, teraz jestem spokojny.

stula pisze...

już ok! dziękuję za wczorajsze sms`y!

stula pisze...

oj te szczegóły drobnoski te właśnie na wyciągnięcie dłoni są najdoskonalsze i dają to czego szukamy.

wkrótce odezwę się mailowo

poranna-kawa pisze...

Najłatwiej powiedzieć ... u mnie wszystko źle :-(
Najtrutniej z usmiechem na ustach informowac swiat, że jesteśmy szczęśliwi ...
To szczera prawda.