wtorek, 11 kwietnia 2006

local hero M. Knopfler; 11.04.2006r.

co można zrobić w ramach opanowania się, wyciszenia, uspokojenia? można na przykład zapalić papierosa na balkonie, można wyprasować pranie, można zaparzyć ziołowej herbaty, można poukładać książki, można napisać notkę na blogu, można popatrzeć w zdjęcia dobrych twarzy, można posłuchać pozytywnej muzyki, można przeczytać rozdział o urzędzie spraw specjalnych, można...

tak tylko pisze.


------------------------------------------

dziś o wiele lepiej. dziś wywalczona sprawa maksymalnie jak się dało. aż jestem wciśnięta do ściany, że właśnie tak to zostało załatwione. to wszystko zostanie słodką tajemnicą. ihhhaaa. kupuje w cepelii kolorowe PiSanki (dobra dobra jajka), sieję kolejną rzeżuchę, zajączek dla Nadki kica już po domu, pachnie pranie, prasuję żółty prochowiec w którym mam zmiar pójść poświęcić pokarm w koszyku, piszę mail`a do kuzynki E. i mam zamiar w takim stanie przetrwać do końca tygodnia. Wam tego też życzę!

-----------------------------------------
no ale co; ładne?

30871.jpg

12 komentarzy:

PiotrTen pisze...

dobrze, że to tylko pole zawodowe i że już rozwiązane!
a można jak widać na wiele sposobów odreagować; podane przez Ciebie są calkiem nawet znośne; nie potrzebujsze jak widać masażów, megazakupów, terapeuty itd... wszystko gra!

andalo pisze...

melisa i sen, zdecydowanie. spacer. kąpiel i pachnące kosmetyki. jakaś mało angażująca ksiązka na wieczór. i mnóstwo, mnóstwo innych. odpoczywaj, po dzisiejszych dokonaniach należy Ci się!

scarabee pisze...

a mnie właśnie odpręża kieliszek krymskiego wina :) i może sobie na balkon z nim pójdę?....
palenie nigdy mnie nie wyciszało, nigdy mi nie smakowało, dlatego od 4 lat palę średnio 5 papierosów rocznie.

evenflw pisze...

brawo hej ty waleczne serce ;)

domi pisze...

Bardzo bym chciala by u nas święcili pokarm, ale jest iskierka nadziei, bo przyslali polskiego księdza, więc może...
Wesolych Świą!

stula/vm pisze...

Scarabee:
to tak jak u mnie; palę 5 papierosów rocznie: 2 w wielkim tygodniu, 2 w tygodniu przed Bożym Narodzeniem i 1 na wakacjach; (nie znoszę ich)

Andalo:
właśnie wymyśliłam nowy zapach: Cinema Y - zgapiłam rzecz jasna od dd - tak to zmysłowo opisała!

Domini:
Czyli może się okazać, że z pociechami pójdziesz święcić? Super! Tobie i Twojej rodzinie też życzę spokojnych i zdrowych Świąt!

Evenflow:
z nas takie waleczne serca że hej!!! kłaniam się przed Twoim raczej!!!

mary pisze...

no przepiękne te kolczyki :)

a co do palenia. ech ja dzisiaj nazywam sie parowóz. po prostu przesada, stresu za duzo w pracy. myslalam ze sie wykoncze... z nerwów.

a poza tym dziekuje za kartke i życzenia :)*

dziendobry pisze...

boskieee te kolczyki!!

andalo pisze...

nie tylko ładne, cudne po prostu!

evenflow pisze...

super, ale o co chodzi z tymi kolczykami :)

stula pisze...

no tak pytam!
wygrałam w jakimś konkursie i posłałam do mojej najbliższej przyjaciółki bo takich nie noszę!

evenflow pisze...

aaaa..
to wszystko jasne :)
swietne sa w kazdym razie, gratulacje niecodziennej wygranej!