piątek, 12 września 2003

bez tytułu bo ni cierpię go wymyślać


to że niby trochę wolności (czyt. urlop)

w ciągu ostatnich dwóch dni pozałatwiałam więcej spraw niż to możliwe - takie przeciągane, że aż wstyd

nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu

hasło Tomasza na pożegnanie:
"czuję sie jakbyśmy tu dziś ze trzy dni siedzieli jedźmy już"

tak tak jedziemy z drakulami za chwil parę potańczyć - jeśli się uda - uda to muszę jeszcze wcisnąć w dżinsy Ćmy

krystynka fighterowa

walecznie nakrywam mocną maskę
powtarzając mantrycznie że będzie charaszo
drobiazgi spisuję na kartce
czterdzieści osiem nowych zdjęć
edward uśmiechający się zza roga
kolejne piwo za zdrowie przyjaciół gdziekolwiek są teraz w świecie

nie muszę nic nie muszę nic

wolnym jest się dopiero wtedy
kiedy już nie ma po co żyć

to zaczynamy żyć ?!
I`m still alive
a poza tym
Sometimes I know
rise
fall
don`t
cringe
live
walk
kneel
speak of nothing at all
Sometimes I reach to myself...
(z jakiej to pieśni?)

7 komentarzy:

Trojak pisze...

Zdjecia ? No jasne, ze przy piwku. Daj znac jak wrócisz. Oczywiscie pózniej takze mailowo

karol pisze...

Pewnie że będzie dobrze może zachaczysz o Wawę co? Chociaż nie wiem czy nie będę w tym czasie u siebie... dam znać.
A tekst, właśnie czasem powinnaś wyciągnąć ręce do siebie samej - to pewnie jakiś Pearl Jam ? Mam rację? I koniecznie dużo spaceruj!

olga pisze...

pewnie, ze PJ może wrócę do tekstów i jak znajdę to wpiszę cały oki?
całusy

e.w. pisze...

pragnęłabym poznać Edwarda zza roga i dlaczego zza roga a nie na świeczniku i dzięki za sobotniego kopa i koncert i papierosy... wracam do DOMU!

nothingman pisze...

heh czesc notki z cyklu 'starzy pearljamowcy zgaduja':).
czasem...
pozdrawiam.

olga pisze...

jasne że "Sometimes" z NoCode i to nawet z mojej ulubionej mysza i to nawet ... miałam przytoczyć całość ale wiem, że teraz u Ciebie Razdwatrzy na fali - oj tak "jestem niewidzialny jak będę już w niebie napiszę do ciebie jestem niewidzialny nie tylko dla ciebie nie tylko dla siebie" itd... stare czasy za stare dla Ciebie mysza

viola pisze...

przesadziłaś z tą Swoją starością!!! że ja nie pamiętam starego 123???

all:
oczywiście że to otwierający kawałek z no code

to tak w ramach tego, ze czasem mówię po prostu o niczym ale nie muszę przecież nic!