niedziela, 1 sierpnia 2004

...

wkładam do odtwarzacza płytę mp3 o nazwie ‘agusieńka’ był kiedyś taki pan i była pani i się nie dogadali ale teraz każde na swój sposób jest szczęśliwe a mnie z tego okresu zostało masę boskiej muzyki.

po wejściu do mojego pokoju można wstępnie przypuszczać, że mamy zimę bo: leżą wełniane skarpety do kolan, para zakopiańskich kapci i takie ze wzorkiem filcowe z bishkeku, w rogu pudełko 1500 puzzli z matterhornem i pięć nowych książek a w barku miód pitny cztery butelki wina i grzaniec – to powiedziałabym że niezły fullowy wypas zabezpieczenia na zimowe wieczory. fajnie się mam.

dziękuję wszystkim za pamięć życzenia i czas. jestem lekko spłoszona zdziwiona że aż tyle odzewów jestem do granic możliwości i trzymam gule w gardle żeby nie wybuchnąć płaczem bo nie przywykłam być w centrum zainteresowania. dzięki. w zeszłym roku uciekłam w ten dzień. to nie był do końca dobry pomysł. dziś to wiem.

w sumie te łzy które kapały później były jednym wielkim oczyszczeniem. półtoragodzinne wiosłowanie w łódce u Tymona gdzie magnolie kwitną po raz drugi. wygadanie się bez zbędnych słów. że jest ktoś ważny kto zapomina i to wcale nie jego wina i że jest ktoś kto nie zapomina że nie jest w stanie przyjechać bo choroba bo. promienie słońca odbite w stawie. muchy i osy atakujące. trzeba być twardym mówisz do znudzenia i pachniesz goździkami. przytulasz jak robił to dziadek i wtedy wszystko staje się takie ulotne i błahe. muszę koniecznie wrócić. muszę znowu nie pozwolić żeby to coś nie przysłoniło mi tego co ważne.

lubię opolszczyznę.

śni mi się że piję pyszną kawę w cudownym miejscu w obecności mocno opalonego starszego pana który dotyka moich rąk i całuje w usta. karol mówi żebym czasem nie przywołała sobie kolejnego kłopotu. no co ty!

8 komentarzy:

kk pisze...

magnolie drugi raz?

hmmm

ściskam!!!

no i weź nie rycz!!!!!!!!!!!!!!!!!

olga pisze...

i Karol ma rację weź Ty się nie wplątuj w żaden związek proszę; a te odczucia po urodzinowe to normalny odruch jak sie ma tyle wiernych dusz wokół; i tyle... wiem że jeszcze tydzień i ... dajesz nogę co?

oj dobrze Ci; w ogóle jak ostatnio posłałaś zdjęcia to wyglądasz na nich jak milion dolarów stara!

eve pisze...

twarda baba z Ciebie sie więcej nie mazać prosze i zapieprzac do przodu;)

wskaż mi kogoś kto jest totalnie szczęśliwy jeśli już to pewnie nudny jak cholera!

PiotrTen pisze...

Tymon hm.. zazdroszcze Ci tego Tymona to równy chłop, mnie nie lubi.

ten facet ze snu miał brode i wąsy?

wm pisze...

tak i miał spódnice szkocką i długie dredy i był stary i obleśny no!

kk pisze...

i bokobrody do pasa.)
he

niby pisze...

i czarny pas w karate...

stula pisze...

skąd wiesz?