środa, 20 kwietnia 2005

...

RADIO NIE TRZESZCZAŁO DZIŚ OD RANA, CUD
TRZY KOLORY BLASKU, RUCH
UMORZENIE, WYKLUCZENIE, CIACH
OBRÓĆ SIĘ TRZY RAZY, MACH


powiało optymizmem
ciii...

(ten tydzień to malutkie ale takie maluśkie sukcesy, no żeby nie zapeszać bo ja się tak mocno mocno staram ale jeśli spadnie ten zapowiadany śnieg to proszę państwa coraz częściej wydaje mi się, że coś tu jest coraz bardziej nie tak)

tęsknię, mimo wszystko.

update:

patrzę i patrzę i nadziwić się nie mogę...
nie mogę wyjść z zachwytu...
podoba mi się...
nie powiem co, bo mi wstyd!


wiecie dlaczego kobieta w trakcie okresu gotuje rosół w sześciu garnkach?
bo taaaaakkkkk!!!

B.K. siedzi dziś w stanie lekko uśmiechnięto-smutnawym i sama do siebie:
- Boże, jakie te kobiety są niezrozumiałe. Sama czasem siebie nie rozumiem.

11 komentarzy:

andalo pisze...

fajnie, że małe sukcesy. za nimi przyjdą i duże.
ja modlę się, żeby tylko przeżyć ten jutrzejszy dzień i będzie już dobrze :)

olga pisze...

no moja droga! toż to ta informacja mnie ucieszyła i utwierdziła na nowo, że sprawiedliwość jako taka istnieje! wkurwia mnie tylko fakt, że musiałaś swoje przeżyć! niezły kawał zdrowia Cię to pewnie kosztowało! ale jak pomyślę, że miałabyś do 2007r. czekać?

całuję Cię mocno.
(o Pomost mnienie pytaj, dosłownie nic nie wiem na ten temat)

PiotrTen pisze...

gratuluje!!!
jestem spokojniejszy a Ty śpisz pewniej!

eve pisze...

leżało mi to na sercu; nie powiem. bardzo.
takie uroki zawodu.
już po wszystkim już!

rach ciach ciach...
też mam taki porypany charakter też płaczę bez powodu też kocham nade wszystko też...

sie porozumiewamy bez słów!
o!

PiotrTen pisze...

w zasadzie czasem nie warto nawet starać się zrozumieć;

no ale już prawie weekend!!!

andalo pisze...

dzięki za maila i za gratulacje, odpiszę, jak się trochę pozbieram, wczoraj miałam trudny dzień.

Zbych S. pisze...

o szczegóły zapytam w mail`u.

dobrego i słonecznego weekendu! u nas pada. marze Boże jak ja marze o górach!!! nawet nie wiesz Słońce!

mary pisze...

:)))
optymizm.. fajnie Ci :) ciesze sie ze tak wlasnie..

niby pisze...

ale że niby kobieta Ci się podoba?
to żaden wstyd przecież!
3maj sie przy 3ce!

andalo pisze...

napisałam, wysłałam :)

eve pisze...

dzięki za nocno-sms`owe wsparcie!