piątek, 18 listopada 2005

...

"Bez Ciebie pustka, ślepa ulica Złowroga cisza u schyłku dnia. Z Tobą gorąca nud nawałnica. Pieszczota, czerwień i pełny ja.

Jesteś moją kokainą, planetą mocy bez dna
Jesteś moją kokainą, fa na na na, fa na na na
Fa na na na

Bez Ciebie światła jakbym nie widział
Mimo, że oczy otwarte mam
Z Tobą dostrzegam każdą różnicę
Czasu nie liczę, nie jestem sam

Bez Ciebie ziemi brakuje wdzięku
Niebu polotu, zapachu bzom
I tak bez końca mógłbym Ci śpiewać
Fa na na na na na na"


- w sumie ten Staszek to wiedział co śpiewa... takie banały a takie to mocne i silne.

JK - moja planeta mocy bez dna

3 komentarze:

dziendobry pisze...

a ja lubię: "kochaj mnie tak jakby nie było jutra, kto kocha się tak nie żałuje ..."

olga pisze...

wow! aż ciary po plecach i żaden tam banał. to ma jedno imię.

mary pisze...

:)