niedziela, 18 kwietnia 2004

WSZYSTKO CO NAJWAŻNIEJSZE

jak uszczęśliwić kobietę?
wg mnie : jak uszczęśliwić człowieka?
jeśli już to po prostu zaakceptuj mnie taką jaką jestem i po prostu bądź.

dzień w łóżku z książką, znowu wydaje mi się że lektura mnie znalazła w odpowiednim momencie a nie na odwrót, wszystko to na co nie ma czasu w tygodniu, to tak jakby odmierzać czas weekendami bo te są cudowne, przypomninają się pasje namiętności pożądania i te zwykłe szare chodzenie w wysokich buciorach gdziekolwiek

"...ludzie przegrywają najczęściej przez strach przed pamiętaniem. Starzejemy się nie przez to, że coraz więcej jest w naswspomnień, twarzy, zdarzeń, zakończonych spraw, tylko przez oddalanie się od nich, przez przyzwalanie na rosnący w nas dystans odległości."

7 komentarzy:

kk pisze...

to tak to Ty idziesz do pracy (notabene nie wiem jak tam wytrzymasz?) ja do Maćka potem się widzimy... dzięki za nocne posiedzenie przy Kaczmarskim dzięki za wino

"po prostu bądź i patrz!"

eve pisze...

ale dobrze nam tak o jak dobrze... starzy znajomi stare sprawy starzejemy się starzejemy...

... pisze...

"Ludzie całe życie szukają domu, serca i delikatnej dłoni,czyjejś cichej obecności również i wtedy,
gdy już zabraknie słów"
Phil Bosmans

gabi s. pisze...

no i no i ... co tam dalej?

trojak pisze...

Pozdrawiam
Co tam u Ciebie ?

vm pisze...

Gabi - opisze w mailu wieczorem;
Trojak - zbieram się do długiego maila, jeszcze chwilę;

scarabee pisze...

mogę użyć brzydkiego słowa raz? bo ja właśnie doświadczam, że to akceptowanie mnie takiej, jaką jestem, jest dla niektórych kurewsko trudne...