piątek, 25 marca 2005

Wielki Piątek

- podobno dzień w którym Bóg opuścił Boga.

'opuścić' to nie jest dobre słowo. opuszczają mnie siły ale za oknem wiosna więc ... opowiadam Sylwii o tym jak dwa lata temu byliśmy na rudzkich gorzkich żalach jak wogóle trzy lata temu rycerkowe poznanie jak rok temu karkonosze. dzwoni Iwa i mówi o tych samych gorzkich ale rok temu i zaprasza na wieczorny sernik. dzwonią ludzie z życzeniami da się wyczuć uśmiech w głosie i radość z wiosny. i mimo że bolą oczy plecy serce to ... nie dam się mimo wszystko i spędzę kolejne święta wielkanocne wspaniale mimo że po raz pierwszy od 5 lat w domu.

W E S O Ł Y C H !



update

pełnia księżyca w kolorowych światłach cmentarza słoneczniki na grobie Karola
cichy spokój cisza taka że słychać szum skrzydeł ponad nami...

jestem bo jesteś na tym stoi wiara, prosze spróbuj zrozumieć

4 komentarze:

andalo pisze...

Wesołych, Bożych i błogosławionych :)

PiotrTen pisze...

przytulam Cię mocno. za Niego za siebie.
WESOŁYCH I SPOKOJNYCH NO I TYM RAZEM... RODZINNYCH!!!

olga pisze...

jak tak patrzyłam wczoraj na słońce to mnie szlag trafiał że nie pojechaliśmy w bieszczad dziś mi już przeszło ale wyję od rana bo lubię te święta mimo wszystko lubię ... patrzeć na moją wspaniałą rodzinę kocham ich tak mocno i na kolanach Bogu dziękuję za to że jesteśmy że ....

wracam do kuchni.

ŚCISKAM CIEBIE CIOCIĘ WUJKA I ĆMĘ OSOBNE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE DLA KOTÓW I NADUSI!

wesołych świąt!!!

eve pisze...

a co tu rozumieć?
jak to takie proste.

istnieję dzięki temu na górze, to On daje mi zdrowie to On planuje ja jestem trybikiem ale jakże ważnym trybikiem.

istnieję szczęśliwa bo mam bliską osobę "żyje bo jesteś"


takie to oczywsite.
Zdrowych i pełnych miłości Świąt Wielkanocnych!