czwartek, 31 marca 2005

09:05

noc taka że brak mi słów na określenie tego uczucia przyjemności. poranne słońce. gazetki Zwierciadło Przekrój. liter mleka. wracam do domu. mam przymusowy dzień urlopu. do opracowania myśl filozoficzna w gruzji XIX w. cereteli. jestem szczęśliwa. dmucham na to dobro. chodzę na palcach. dziękuję.

a w planach rybnik z Ćmą wieczorne kręgle i weekendowa rycerka
i t d

no co. wiosna toż to.

update 12:12
otwieram pierwszą stronę Zwierciadła a tam cytat o tym żeby nie iść przed sobą nie iść za kimś ale obok osoby. być przyjacielem.
to zwykły zbieg okoliczności ale jakże miły. poza tym Alice in Chains "Down in a hole" ... lece.

7 komentarzy:

PiotrTen pisze...

przyznam że nie nadążam.

olga pisze...

ba; toż to wiosenna aura.
a tak na serio to wszystko zależy w głównej mierze od nas samych.

crazymary-75 pisze...

wiosna dosc mroźna ale jesli noce są przyjemne to nieważne ze mroźna :) pozdrawiam :)

elemka pisze...

"nie idź przede mną,
bo być może nie podążę za tobą.
nie idź za mną,
bo może nie będę umiał cię poprowadzić.
idź obok mnie,
bądź mi przyjacielem..."

ciekawe słowa...
potrzbne

andalo pisze...

na pewno kupię ten numer, jak tylko uda mi się dzisiaj wyjść z pracy o normalnej porze :(

andalo pisze...

aha, dzięki za maila, właśnie ściągnęłam w domu pocztę. odpiszę w w weekend.

andalo pisze...

przepraszam, nie byłam w stanie napisać maila w weekend...
ale obiecuję, że nadrobię to dzisiaj.