wtorek, 17 kwietnia 2007

taki sobie wtorek

Dolores O`Riordan "Ordinary Day" tutaj
Tori Amos "Big Wheel" tutaj
stu stuk w klawiaturę
finiszujemy z trzema pracami
kawy łyk
kartek świst
tak tak stuk puk
ktoś wbija słupy milowe
ktoś inny dzierga wokół tego koronki
nasz/a groch/a miał/a zaplanowaną chwilę
na "uścisk dłoni wszechświata"
powtarzajacego erotyczny uścisk rodziców
coexistentia oppositiorum miłosnego wyznania:
- kocham cię.
- a ja ci tego nie mówię.
muszę uciec w jakąś księgarnię muzyczno-książkową
w celu odzyskania zdrowia psychicznego
koniecznie

4 komentarze:

karola pisze...

pieknie....dzieki za maila

PT pisze...

mało jest takich wpisów a takie lubię choć... mam się martwić?

stula pisze...

nieeee

mlodamezatka pisze...

jakoś się pogubiłam ,już drugi raz dzisiaj, za pierwszym razem nie poszłam sobie do pracy bo mi sie pomieszało