czwartek, 17 maja 2007

dziś polecam a rzadko coś polecam:

Bar wegetariański MASALA w Rybniku. ul. Powstańców 16a czynny pon-sb 10-tej do 20-tej w nd 12-20.
Krzysztof Synowiec wraz z Justyną otwierając knajpę taką jak Masala sprawili, że ... o plackach ziemniaczanych z serem i maślanką nie zapomina się tak szybko, tybetańskie pierogi momo są boskie a herbata masala ta po indyjsku jest wyśmienita. bazyliszki i springrollsy rozpływają się w ustach a lasagne`a ze szpinakiem sprawia, że kubki smakowe szaleją. jabłko w cieście soczyste a banan w naleśniku ma niepowtarzalny smak. klimat knajpy jedyny w swoim rodzaju, kolorystyka i oryginalna muzyka w tle są atutami numer jeden. no i zapach potraw... oj polecam!


10018689_100_4410.jpg

10018687_100_4411.jpg

10018691_100_4409.jpg

10061006_100_4422.jpg

10061008_100_4420.jpg

11 komentarzy:

domi pisze...

Ale mi narobiłaś smaka....
Jak będę blisko to na pewno wpadnę...

stula pisze...

mówię Ci pychaaaa

PT pisze...

o jaaa.
toż to wymarzone dla mnie miejsce.
dzięki za info!

mary pisze...

ale reklame zapodałaś :)))

stula pisze...

jak weszłam po raz pierwszy do knajpy to pomyślałam, że właśnie takiego miejsca mi brakuje!!! i że muszę zrobić taką reklamę na stronie.

ank pisze...

już zapisałam jutro idę sprawdzić
dzięki za news

salami pisze...

uwielbiam takie zakątki!!! a takie żarełko to już w ogóle, cud miód i orzeszki!
..może kiedyś będe w rybniku to skoczę.

Elfica pisze...

bardzo fajne miejsce, właśnie mnie Viola tam zabrała po raz pierwszy i pyszne jedzenie i herbatka Masala mniammmm polecam :)

anje pisze...

ale klimatyczny lokal. i to zestawienie kolorów. po prostu niesamowite.

zielona pisze...

nie moge sie doczekac kiedy sie tam wybierzemy! a slinka juz cieknie!

ank pisze...

byłam! zwyczajnie się zakochałam w tym miejscu. oj będę tam wracać... a placki ziemniaczano-serowe: w życiu pyszniejszych nie jadłam!
poważnie, właśnie takiego miejsca brakowało w naszej okolicy.