środa, 13 października 2004

...

...TRZY KROPLE MGŁY
TO TWOJE ŁZY
PODOBNO CZASEM BYWASZ SMUTNY
JEŻELI TAK PRZYDŹ TU CHOĆ RAZ
POSŁUCHAĆ JAK ODDYCHA LAS...

sobie pędzi czas i niech pędzi może gdzieś dobiegnie w końcu a może w samym biegu tkwi sens co?

co spojrze na graże to widzę nas tańczących z berniem zimnym na koncercie pearl jamu w stanach
jakoś mi wesoło na duszy. poza tym dużo muzyki dużo sońca dużo jazdy tam i z powrotem dużo kartek papierów czytań przepisywań podliczeń. jestem pani ryżowa i ubaw mam przy tym bo niby za karę a suma sumarą w dupie mam wszystko inne i przynajmniej mogę poczytać spokojnie.

o reszcie spraw pisać nie będę bo też jest cudnie! i tak też nadal będzie!

lubie jak mrugasz oczami
lubie i już

8 komentarzy:

stula pisze...

dziś z Monią idziemy obgadać cały świat a siebie przede wszystkim!

nie-ma pisze...

co to za cytat, ten na początku? bo mi gdzieś dzwoni ładnie... dźwięczy on

taniec na koncercie pj w stanach - bajka!

kk pisze...

mógłbym Cię czytać po wieczność
tylko pisz więcej jakoś ostatnio nas zaniedbujesz pani.
dobry sen dobry

vm pisze...

oby po wieczność oby
jak patrze na te drzewa w złocie to serce chce mi pęknąć z radości

spadam na to piwo

crazymary-75 pisze...

:) piknie

nie-ma pisze...

:)to serdecznie zapraszam, choć mnie tak mało na blogu, w archiwum... jakoś się do e-pamiętnika do końca nie przekonałam:P

PiotrTen pisze...

chyba tak biegamy załatwiamy pracujemy dobiegamy i ... pustka.
biegni Forest biegni!

andalo pisze...

hej, napisałam do Ciebie maila na adres, który mi podałaś, mam nadzieję, że dotarł?