piątek, 8 października 2004

ok.jestem sobą.przynajmniej dzisiaj.

dobra. umówmy się że dziś nie będzie więcej mądrych myśli przemyśleń i zastanawiania się nad... znudziło mi się cholernie. nie chce mi się nawet myśleć o tym a czy warto a czy echy ochy jaaaa... nie chce mi się wam tłumaczć że nie musicie się martwić o mnie. no za stara jestem na to. jestem spokojna ufam człowiekowi i niech tak zostanie. amen.
rodzicielka ze mną cudownie rozmawia kocham kocham kocham Ją. tyle wiem. gadamy przez telefon rano o kremach ciastach dyskietakch jakbyśmy nie mogły jak wrócę do domu. jak wrócę to wrócę z trzema żywcami dziś na pewno. jutro zakręcony dzień dziś zakręcone popołudnie.
zasypiam i budzę się spokojnie i nie wiem powiedz mi jak wiesz, to dobrze? patrzę rano w nie swoje lustro i staram się rutynowo robić to co u siebie nie spiesząc się nawet przyzwyczajam się - miałam nie myśleć nie?
gdzie nie ma miejsca na dziecięcą zabawę tam dorośli giną z samotności no więc ludziki były na miejscu osiem przelewów poszło mi dziś łagodnie bez problemów marudzę trochę na pogodę zasypiam nad stosem nienapisanych decyzji rozmawiam jak najęta z fabrykantkami i parzę trzecią kawę.
ot taka proza życia nie?

7 komentarzy:

Array pisze...

wpadlam by zaprosic cie oficjalnie na strone pełna dodatkow na twojego bloga! Tak! NA TWOJEGO bLOGA!

www.scjena3.friko.pl

znajdziesz tam mase szablonow ( w tym 16 nowych!) na bloga, gifow, buttonow, muzyczek, roznych kalendarzy i zegarkow oraz rozne informacje co i jak piszczy w blogu oczywiscie to nie wszystko! :) WEejdziesz? Wiadomo decyzja nalezy tylko do ciebie Nie zmarnuj takiej okazji!!

kk pisze...

już tak mam że się martwię.
cieszę się spokojem Twoim spokojem.
dobra. opisz kiedyś tą swoją poranną rutynę przy lustrze.
ciekaw jestem.

znikam do Bawarii nie proponuję bo wiem że sporo pracy.

odpocząć muszę i jesień mi się zamarzyła właśnie tam.

reszta ok.
poważnie.

olga pisze...

chyba tak to jest że czasem za dużo szumu wokół. przeżyjesz. a to że zielona się martwi karol tym bardziej to nie rozumiem dlaczego się dziwisz. w końcu było nie było to ludzie którzy Cię kochają i mało tego Ty wiesz to na pewno że tak jest!

jak jesteś taka uparta i czsami nie słuchasz innych i zosia samosia z Ciebie to ... w sumie to się nie martwię bo wiesz sama...

eve pisze...

proza życia.
Ty to masz prozę życia.
nie powiem.

niby pisze...

czyli normalnie;)

andalo pisze...

a u mnie chyba dzisiaj Redsik będzie, jak to zwykle w piątki, kiedy zmęczona zbyt jestem na jakąś większą ilość piva...

doro pisze...

proza. hym. poproszę choć ćwierć.