środa, 27 października 2004

między skrajnościami: cynizmem i poczuciem winy

jeśli ciekawią kogoś powody kryjące się za brudną mieszaniną cynizmu i winy w której spędza się życie oto one - cynizm, ponieważ nie akceptujemy ani nie praktykujemy etyki altruistycznej; wina, ponieważ nie mamy odwagi na jej odrzucenie.

po "między słowami" autentycznie zamarzyło mi się ponudzenie z samą sobą - wiem że nie takie wnioski należało wyciągnąć z tegoż filmu.

poza tym mam nowy kolor w fabryce i ... nowe coraz to wyraziste jaśniejsze i poważne spojrzenie na Ciebie.

wniosek: należy zacząć głośno wyrażać to co się myśli bez żadnego wstydu i poczucia bo tak wypada!

4 komentarze:

andalo pisze...

mam nadzieję, że dzisiaj lepiej :)

a "między słowami" mi osobiście bardzo się podobało - bardzo przypomina mi sytuację, którą kiedyś przeżyłam... coś zaczęło się dziać, ale zawisło w powietrzu i na dobrą sprawę ciągle nie wiem, na ile ta sytuacja była moim urojeniem, a na ile faktycznie się zdarzyła... i pewnie nigy się już nie dowiem...

kk pisze...

całuje i życzę udanego weekendu
bez nerwów prosze;)

zielona pisze...

udanego weekendu
pozdrowienia z new jersey
czytasz maile?
caluski

viola pisze...

CZYTAM....
nic nie przyszło.