niedziela, 28 stycznia 2007

niedzielnych cytatów pare...

Bo to, co się ma zawsze, to co jest na wyciągnięcie ręki, trudniej docenić, by tęsknić trzeba odczuwać brak. Zawsze się pragnie mocniej tego, co trudniej zdobyć.

Ktoś kto ma miarkę do uczuć może wiele stracić, świat może się skończyć za zakrętem, życie może się skończyć za chwilę - wtedy już nie zdążymy, nie cofniemy tej jednej sekundy.

Przejdę przez ten świat tylko jeden raz. Dlatego cokolwiek mogę zrobić dobrego lub jakąkolwiek komukolwiek wyświadczyć przysługę, niech uczynię to teraz. Niech tego nie odkładam ani nie zaniedbuję, bo nie będę szedł tą drogą już nigdy więcej.


i to co mnie dziś po raz pierwszy w życiu powaliło tak, że musiałam usiąść w ławce choć nie wypadało (dudniło mi w głowie i było mi wstyd za moją małość)

Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, nie szuka swego, nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli z prawdą. WSZYSTKO ZNOSI, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, WSZYSTKO PRZETRZYMA.

2 komentarze:

PT pisze...

nawet nie wiesz jak doceniam to, że Cię mam!

e.flow pisze...

hm...
jak na slubie mojej kuzynki jej ojciec czytal list to Koryntian to sie prawie poryczalam, bardzo madry tekst...