środa, 10 grudnia 2003

TROY out: may 2004

The plot Based on Homer`s epic poem, The Iliad, it`s the tale of Paris, Prince of Troy, and his love for Helen, Queen of Sparta (`the face that launched a thousand ships`) that led to a bloody war lasting 10 years.
The hype The famous names in the cast are enough to get tongues wagging.
Eye candy? Where to start? Brad Pitt who plays Achilles, Orlando Bloom, Eric Bana and Sean Bean!
Most dramatic moment The famous Trojan horse scene – beware Greeks bearing gifts.
What`s the damage? Astronomical. A plan for a cheap shoot in Morocco was scuppered by terrorism. And all that armour must have set them back a bit.
Hit or turkey? It`s one of the best stories ever told, but Hollywood has from for wrecking classics.
Oscar potential? Would be nice to see Brad being taken seriously, but seems unlikely, However, Best Picture is a big possibility.

mówie wam w tym maju to trzy razy pójde na to bo raz dla Pitta drugi dla Bana a trzeci dla Blooma i posikana już jestem a i z Agą umówione jesteśmy do Zabrza najlepiej żeby o różnych porach leciało na przykład w ten sam wieczór

i pisze o głupotach bo weź za dużo tej powagi za dużo

- ej to gdzie ty teraz jesteś?
- ej no gdzie w pracy!
- a faktycznie dzwonie do pracy!

ps.
dzięki wszystkim za ostatnie mail`e bardzo dzięki!!!

6 komentarzy:

eve pisze...

po pierwsze to skąd to wytrzasnęłaś? a po drugie o ja pierdziele Bradziu i Eric i Bloom i... faktycznie do posikania! to umawiam się z Wami Drogie Damy!

karol pisze...

Ty pisz lepiej poważnie co;)
przyznaj się czytałaś mekke?

vm pisze...

dobry wieczór;
jadąc dziś autobusem przeczytałam dwa rozdziały książki, wychodząc wyrzuciłam ją do najbliższego kosza ... weź bo brak mi słów
(dawno się tak nie zgorszyłam)

podaje do wiadomości:

Znana chińska opowieść mówi o tym, jak pewnego razu dwóch ludzi urządziło między sobą konkurs na rysunek węża. Wygrać miał ten, kto pierwszy skończy rysunek. Jeden z nich, skończywszy, zobaczył, że drugi jest jeszcze daleko w tyle, postanowił więc ulepszyć swój rysunek, dorysowując wężowi nogi. Na to tamten rzekł: «Przegrałeś, bo wąż nie ma nóg».

michu pisze...

znalazłem niezłe miejsce na 20.12. i jak?
apropo czy nasze sprzęty są jeszcze u greka?
pozdrawiam w imieniu swoim i seby

olga pisze...

no to chcodźcie do Greka? ochodzita jest w sam raz na moje zdolności co?
Mycha udanej Wigilii!

vm pisze...

czy ja wiem pogadamy
to tymczasem