sobota, 8 maja 2004

jedenaście minut Coelho

czytam jestem w połowie, ewelina stwierdziła: grunt to dobrze się zabezpieczyć; Zielona jest zawiedziona, zobaczymy...

czytam w lutowym zwierciadle rozmowę Jastruna z (moim ulubionym do tej pory)Eichelbergerem, czytam wtedy i nadziwić się nie mogę, że gość w tak duchowym ujęciu pisze o szybkich numerkach gdzieś w schroniskach górach nad rzeką gdziekolwiek indziej - nie mogę mieć żadnej pewności że druga strona przeżywałą to samo co ja nie zebym miała coś przeciwko ale takie cwane wytłumaczenie się? no nic odłożyłam gazetę nie porozmawiałąm z nikim o tym ... dziś dziękuję Kindze Dunin bo potwierdza w dość dosadny sposób to oczym pomyślałam tu sprawa przestaje być zabawna, bo całe to pięknosłowie i odwoływanie się do najwyższych wartości zdaje sięsłużyć jedynie za usprawiedliwienie dla zupełnego pominięcia uczuć drugiego człowieka; jego dobra.Dlatego właśnie seks nie może byćkompletnie wolny - uprawiamy go z drugą osobą i to powinno być dla nas najważniejsze. Wspomnijmy jeszcze inne zamieszane osoby. Kogoś sięuszczęśliwia, a kogoś krzywdzi, wszystko ma swoje konsekwencje w realu. Uszczęśliwić seksualnie archetyp, wmówić mu ze to rodzaj modlitwy a potem zostawićto wydaje sięmało buddyjskie.

poza tym stwierdzenie dr bartłomieja wielce trafne o tym że nie wiadomo tak do końca czy mężczyznę stać na przezwyciężenie funkcjonalnego alzheimera polegającego na tym iż zapominają o tym że kobiety mają duszę

poza tym nad ranem śniłam dość nieciekawie, Boże byleby się nigdy nie spełniło; optymalność wiekowa, mam optymalny wiek na cokolwiek zawsze ma się optymalny wiek na to by coś zakończyć albo coś zacząć, by wyruszyć albo zatrzymać się na dłużej...

wczorajsze proste pytanie kierowane do Szopena: gdzie chcielibyście zamieszkać najbardziej? krótka odpowiedź: no gdzie? w Polsce, bo tu mam rodzinę przyjaciół znajomych!

a plany? plany są dla architektów.


koniecznie trzeba na zdjęcia Beksińskiego do bielska i na nationale geographic do katowic
koniecznie

5 komentarzy:

kk pisze...

Kobiety mają duszę. Słońce uważam, że kobiety mają o wiele bogatszą duszę od nas bez dwóch zdań!

"Że młodość w życiu się nie rozmyje,
Życie nie będzie tylko więdnięciem,
Że umrze pięknie - co pięknie żyje
I ze po śmnierci przetrwa w pamięci?
- Że można jasno dostrzec w ciemności
Co złe - co dobre, co pył - co diament;
Odrzucić pierwsze, drugie ugościć
W sercu, gdzie włada ład - a nie zamęt?

By żyć - nie żywiąc ławic pętaków
I nadaremno nie wzywać nieba -
Trzeba wciąż żywić nadzieję jakąś,
Wbrew sobie - sobą żywić ją trzeba.

14.02.1995 Kaczmarski Jacek
(kiedyś dostałem w prezencie od pewnej dobrej pięknej i mądrej dziewczyny wraz z kserem notatek z socjologii rodziny w żółtej okładce)

uściskuje mocno

niby pisze...

ależeosochodzi?

zielona pisze...

święte słowa nie-świętej kingi!

do Bielska trzeba i do Katowic też, tylko bez planów dla architektów,ale z planem dla nas
co Ty na to?
czekam

vm pisze...

ja myśle że ten piątek będzie dla nas szkolenie szkoła dojedziesz do katowic szybki bar mleczny potem wystawy potem kawa w pożegnaniu potem wino wieczorem u mnie; to jak?

vm pisze...

znalazłam początek tego wiersza bo ona ma jeszcze jedną początkową zwrotkę he!