piątek, 25 lutego 2005

...

powiem szczerze, że intuicja to genialna sprawa. z tegoż też powodu postanowiłam ani nie płakać ani się zbytnio nie uśmiechać. zwyczajnie przeczekać, bez emocji, bez entuzjazmu. a będzie dobrze.

przez cały tydzień niemogąc spać w nocy sprzątałam sobie powoli w papierach "majki". czasem ogarnia człowieka taka chęć uporządkowania wszystkiego. no i ... dostałam telefon, że mamy kontrolę urzędu skarbowego i trzeba się sprężyć. no więc już sprężać się nie muszę tylko wyciągnąć odpowiednie szufladki.

kolejne potwierdzenie. wycofałam się z projektu zanim zdążyłam odebrać profity. trochę mnie to męczyło, że takie ciele ze mnie i dupa wołowa, że nie potrafię kombinować. okazało się, że ci co skasowali nie dość ze muszą oddać to mają zakaz zbliżania się do sprawy.

o następnym przeczuciu nie będę pisać bo zbyt osobiste. jedyne co mi kołacze po głowie to myśl, że jak człowiek wypowiada słowa 'kocham cię' to jest taki mały ale taki mały i często traci godność. intuicja podpowiedziała to, co nastąpiło ale też ta sama intuicja mówi że będzie dobrze.

matko, przede mną puściutki cichutki samotny weekend. zero ludzi. cisza w pustym mieszkaniu. będę się cieszyć chwilami spokoju samodzielnie. z moją muzyką moimi trunkami moimi książkami olejkami... pracami (zdążę wiem)

i na tę chwilę należę zdecydowanie do grona tych osób dla których szklanka zawsze jest w połowie pełna!

pa!

5 komentarzy:

PiotrTen pisze...

no wiesz... a proponowałem Szklarską!? to teraz gnij sama przed monitorem o!

a my sobie na stok o!

uparta to Ty jesteś nie jak ciele nie jak dupa wołowa ale jak osioł! oślica?

całujemy Cię mocno i następnym razem chcemy Cię tu widzieć z nami. odezwę się jeszcze.

vm pisze...

nie będę gniła o nie! będę p r a c o w a ł a !!! oślica!!!
zasadnicza różnica co nie?

właśnie wróciłam z fryzjero-solaro-siłowniano-basenu O!

normalnie chciałabym tak zaczynać każdą sobotę.

pozdrawiam serdecznie, uważajcie na siebie!

andalo pisze...

fajna taka sobota, ja też czasem wolę zaszyć się w domu i nadrobić zaległości.
a intuicja to dobra rzecz!
pozdrawiam serdecznie :)

PiotrTen pisze...

o... oślica!
nie no taka sobota to ja rozumiem!
byś widziała te figury które tu stworzyli wow!
zima dopiero tutaj ma swój urok!

asica pisze...

Ładnie tutaj zerknąć. Zawsze czytam nie zawsze piszę. Powiem szczerze, że poranek na siłowni potem basen i potem szczera rozmowa ze Stulą o ... Ona już wie, to coś wyjatkowego czego mi ostatnio brakowało!!!

Jak dla mnie lepsze to niż stok, a piotrów pozdrawiamy! Rzecz oczywista!