sobota, 2 grudnia 2006

02-12-06r.

w całym moim życiu kibica piłki nie wyobrażałam sobie, że mogę usiąść przed ekranem (raczej odbiornikiem radiowym) gdzie będzie trwała walka o ZŁOTO NASZYCH!!! jak zdobędziemy złoto kupuje koszulke reprezentacji i będę w niej dumnie chodzić!!! czapki z głów panowie i panie!!!

3 grudnia 2006r.

jesteśmy wicemistrzami świata; wygrywając 10 spotkań bez utraty punktu; Brazylia była kosmiczna.


Paweł Zagumny Mariusz Wlazły Daniel Pliński Łukasz Kadziewicz Michał Winiarski Sebastian Świderski Piotr Gacek Wojciech Grzyb Łukasz Żygadło Michał Bąkiewicz wszyscy dla śp. Arka Gołasia.

8 komentarzy:

mary pisze...

oj fakt..... emocje emcoje.. i trzymam kciuki za jutro z Brazylia :))) nasi górą!!!

PT pisze...

jestem pod wrażeniem!
pamiętasz jak jeździliśmy na mecze do Kędzierzyna?

będziemy mistrzami
już jesteśmy

olga pisze...

ZŁOTO DLA POLSKI!!!!!!!!!!!

inna Olga pisze...

Mi trochę głupio, bo nawet minuty nie poświęciłam na oglądanie transmisji, nawet muszę powiedzieć [mam nadzieję, że jabłuszkiem ani innym warzywkiem lub owockiem nie dostanę] wcale mnie to nie bawi, ale pewnie dlatego, że nigdy tej jednej minuty nie poświęciłam temu spor..towi[?] Ale cieszyć się cieszę, bo sukces duży :)
Ajj słowotok na piśmie. Pozdrawiam :)
www.zaczarowany-pierniczek.fotolog.pl

e.flow pisze...

swietnie, zeby nie net nawet bym o tym nie wiedziala, ale kibicuje, odsercowo

Elfica pisze...

mamy srebro BRAWOOOOOOOOOO !

mary pisze...

taaaaaaak. Pieknie grała Brazylia...

a srebro - wielki sukces...

kobieta pisze...

oj tak to jest coś!!!
Choć byłam na uczeli,to wszyscy jak jeden mąz poszlismy oglądać tv do kawiarni w piwnicy, krzyczłam, piszczałam, hehee, nie pomogło,ale srebro to jesy cos!!! :):):)