piątek, 22 grudnia 2006

22-12-2006

muzyka mnie rozczula. przechodzi przeze mnie ciepło i radośnie jak idę chodnikiem a wielki samochód wjeżdża w sam środek kałuży. mam mokre spodnie i płaszcz. nie klnę. śpiewam czekaj na wiatr niech uleci w górę hen nie musisz się bać póki skrzydła wiary masz .
dogadujemy się co do potraw wigilijnych. tradycje kulinarne zazwyczaj wędrują wraz z kobietą ale u nas będzie inaczej - barszcz z uszkami zamiast owocówki. właśnie skończyłam kapustę z grzybami i oblizałam już łyżkę z moczki; obiecałam i zrobię makówki. karp już dawno się mrozi. jeszcze przygotować fragment biblijny, stół z obrusem siankiem i opłatkiem. już mi gule w gardle stoją. nie umiem ogarnąć tego myślami. tej całej aury która nad nami czuwa dając znaki anioł beskidów i inne. rozmawiam ze znajomą którą w ciągu miesiąca postarzało życie o pięć lat. zapraszam odruchowo na święta. myślę, hmmm życie co dla nas jeszcze masz? mam dom i kochanego człowieka, mam zdrowie i wspaniałą rodzinę. marzy mi się posiedzenie prz ciepłym kominku u teściów, wesoły drugi dzień z Nadią i resztą załogi naszej (prawie już) dziwiątki. tak moi kochani jeśli tylko Najwyższy pozwoli to za rok będziemy już z Groszkiem w trójkę (stula-paśny-groch-team).


zdrowych wyjątkowych takich jakie wymarzyliście sobie z ukochaną osobą z bliskimi wśród przyjaznych twarzy i myśli wśród śpiewu kolęd i zapachów kulinarnych z czystym sercem i duszą z radością, że właśnie przyszedł na świat Ktoś kto nadaje każdego dnia na nowo sens naszej wędrówki tu na ziemi...


Podszedł na palcach niedowiarek
bo Konstytucja nie zabrania
do Matki Bożej. Mówił do Niej
- tak nam się wszystko poplątało
partia przy końcu zbaraniała
niech cię za rękę choć potrzymam
w Noc Szczęśliwego Rozwiązania


Boże Narodzenie, ks. Jan Twardowski

7 komentarzy:

mary pisze...

:* i Tobie... Wam

iwa pisze...

Ja życzę, aby Swięta Bożego Narodzenia przyniosły radość, miłość, nadzieję i niech pozostaną one w sercach jak najdłużej:)
Pozdrawiam pięknie i ciepło.
A, jeszcze to:
"Bóg się nie wstydzi,że jest taki mały..."

kobieta pisze...

:):) cudownie :)
pozdrawiam Cię cieplutko
i życzę aby Najwyższy nas Wami czuwał :)

DD pisze...

Zdrowych i rodzinnych Świąt, Stulo!
tak bardzo się cieszę z Waszego Szczęścia!

elik pisze...

Kochana, Wam również na te Swięta dużo radości, miłości i nadzieji. Ściskam mocno i świątecznie!! :)

Elfica pisze...

jak się z Tobą widzę to zawsze jest w Tobie tyle ciepła a teraz jest go jeszcze więcej :) całuję Cię mocno moja Kochana

e.flow pisze...

cudnie :)
zycze Wam kochani zeby Was to cieplo otulalo zawsze i wszedzie
byziaki!