środa, 6 grudnia 2006

06.12.2006r.

ulubiony wiersz Adama Ziemianina.
w wykonaniu SDM cudo.


Modlitwa końca mojego wieku

Ty który śmieszne kawki
nauczyłeś latać
Ty który jesteś z tego
i nie z tego świata

Uchowaj dzisiaj od nienawiści
Moje serce moje oczy moje myśli

Ty który stworzyłeś
jaśminu gałązkę
Ty który orzech włoski
zawiązujesz w piąstkę

Zachowaj dzisiaj od nienawiści
Moje serce moje oczy moje myśli

Ty który kaczeńce
wymyśliłeś dla nas
A żaby nauczyłeś
nocnego kumkania

Odwróć dziś - proszę - od nienawiści
Moje serce moje oczy moje myśli

Ty który do morza
Prowadzisz swe rzeki
Ty który zmęczonym
zamykasz powieki

Nachyl dziś - prosze - w strone miłości
Moje serce moje myśli moje oczy

3 komentarze:

kobieta pisze...

Uwielbiam te piosenkę :):) Masz racje cudo :)

PT pisze...

to prawda.
jest genialna.

Elfica pisze...

dzięki tobie poznaję wiele pięknych wierszy czy innych tekstów :) niedługo zgłoszę się w sprawie kawki :)