niedziela, 31 grudnia 2006

31 grudnia czyli imieniny Sylwestra wszystkim

Sylwkom życzymy dobrego...
jest to pierwszy w moim życiu sylwester luz spokój i wogóle antysylwestrowo jest ok. mam dwa filmy. mam pakę chipsów serowo -śmietanowych i litr pepsi też mam. ogóreczki się chłodzą w lodówie (tak ze słodyczy przeszłam na kwasiory), co tam jeszcze. po południu upiekę górę piersiaków i wraz z makówkami pomknę do męża do pracy. no dobrze, zapodam na paznokcie jakieś gwiazdki żeby niebiańsko było...

WSZYSTKIEGO DOBREGO W TYM NOWYM ROKU!


zapomniałam dodać Lista dziś Lista Trójkowa!!!

16:20 WŁAŚNIE ED TWORZY ALIVE A MNIE SERCE BIJE SZYBCIEJ ODTWARZAM W MYŚLACH FOTOGRAFICZNE FRAGMENTY SAMOCHÓD DALEKA TRASA ZAPACH HUGO ZIMA I EMOCJE... I STILL ALIVE...

całusy dla Crazy Mary co myślisz które miejsce???

PRZY DALSZYM DŻEMIE JUŻ PŁACZĘ...

Aga nie słucha Aga ma teraz południe u siebie. Dzięki Aga za Dżem.

"ci wspaniali ludzie nie powrócą nie powrócą już" (MZ i KK to dla Was chłopaki, czuwajcie czasem nad nami)

7 komentarzy:

mary pisze...

i wzajemnie :)

PT pisze...

Mała, nie dziś, dziś nie płacz mi.
Dziś to trzeba trzymać się mocno tego co jest!
Życzę zdrowia dla Ciebi i Twojego maleństwa! Dla Was.

Crazy Mary pisze...

33 miesjce Topu.

Elfica pisze...

Kochana Violuś niech wszystko będzie wspaniale i pięknie i dużo zdrówka i miłości no i niech Bobasy nasze będą zdrowiutkie i cudowne :)

a mój Tata ma na imię Sylwek hi hi

stula pisze...

dzień dobry

mary pisze...

:) piękny był Top Wszechczasów. Słuchalismy z M. i ciary mieliśmy na plerach przy każdym kawałku.. każdziutkim.. ze juz nie wspomne o Crazy Mary i o wszystkich Pink Floydach.

I ten jego zapach... czuję do tej pory... zapach mojego M.. ech :)

wszystkiego dobrego i cudownego na Nowy Rok :)

zielona pisze...

WSZYSTKIEGO NAJ NA TEN NOWY ROK!!!!
(6 GODZIN POZNIEJ-SORRY)
i ciekawe kiedy nam przyjdzie razem DZEMU posluchac ???