wtorek, 19 grudnia 2006

19-12-2006r.

7511797_100_3434.jpg

7511796_100_3431.jpg

13 komentarzy:

wójek pisze...

czy to znaczy to co to znaczy

stula pisze...

hmmm...
ja tam nic nie mówię.

e.flow pisze...

ze hmm?
ze tak??
czy ze jak?

evenflow pisze...

eee....chyba tak co??
:))))))))
bo jesli tak to ja sie tak bardzo ciesze!
a jeszcze nie wiem czy moge, ale chyba juz moge nie? :)
hehe bomba

mary pisze...

ja Cieeeee!!!!!!!!!!!!! GRATULACJE kochana:))))*

kobieta pisze...

:):):):)
czyżby? :) PIęknie :)

Elfica pisze...

ja teżżżż :)

elik pisze...

hmm?? Czy to to co myślę? :))

kartka-z-kalendarza pisze...

Bardzo bardzo się cieszę!! :)) Aż sama buzia się uśmiecha, samiuteńka. Trzymam mocno kciuki za Waszą trójkę.

zielona pisze...

hej Siostra! to Groszek Juz?!?!
to GRATULACJE!!!!!
TO POWODZENIA!!!!!!!
TO TRZYMAM KCIUKI!!!!!!!!!
POZDROWIONKA,CALUSKI I USCISKI

Pt pisze...

normalnie ja stary chłop się powyłem.......
kibicuję Wam całej trójce.....

olga pisze...

brakło mi tchu...

katja pisze...

Brawo!! Może jestem troszkę spóźniona ale.. będę trzymać za was kciuki Kochani!! Ale prezent na Święta macie!! Pozdrawiam!