wtorek, 5 czerwca 2007

05.06.2007r.

czas ucieka przez palce. zbieram w głowie obrazy zdjęcia dźwięki słowa. uwielbiam spotkania z KB i nasze rozmowy. poznałam 'realnie' Even Flow i odczucia są bardzo pozytywne. swój człowiek. remont w połowie skończony. nocą obejmuję brzuch i doznaje niesamowitego odczucia mojego dziecięcia. kocham coraz mocniej mojego mężczyznę. wkrótce koncert pearl jam. i tak to.

urywki

przed północą w chłodnym powietrzu głos evy cassidy w samochodzie w drodze do domu. wymiękam.

w pustym pomalowanym pokoju na nowej wykładzinie leżymy szczęśliwi słuchając płyt analogowych na fisherze który czekał na taki moment aż 4 lata. chwilo trwaj.

kręgosłup napieprza niemiłosiernie ale wyremontowany pokój sprawił, że ... czuję tutaj mój azyl moje miejsce mój dom przestrzeń mojej rodziny (dojna&paśny&groch-team). bezpieczeństwo.

A. w niemczech, Ćma pisze że kocha znad czarnego stawu, sis nowa praca, zmiany ku dobremu.

mam wrażenie, że byle do czwartku. potem biorę się za szczegóły mieszkaniowe i czytanie książek. tokarczuk tulli pilch maślanka czekają.


10503685_100_4553.jpg

buty dla Lenki od Even Marty

12 komentarzy:

netcafe pisze...

ech, też poczytałabym sobie ... ot tak, nie takie akademickie ksiązki, tylko cos do poduszki ;) ale na razie priorytetem jest obrona i przygotowania do niej :)

pozdrawiam :)

lisianora pisze...

chyba musi być ci bardzo dobrze, bo trochę tego aż poczułam :) zazdroszcze coraz bardziej domowego gniazdka. przede mną jeszcze bardzo daleka droga...

stula pisze...

->NETCAFE jeśli Cię to pocieszy to właśnie ślęczę nad trzema pracami mgr.

->LISIANORA wogóle witam u mnie!!! od paru lat już tu mieszkam ale dopiero po remoncie według mojej koncepcji czuję się domowo...

PT pisze...

no i nie rób takiej przerwy tu co?

iwa pisze...

Dołączam się pięknie do prośby o nierobienie przerwy:)

Ach, ale zapachniało domem w tym opisie, szczęściem i w ogóle...:)
Az mi sie chce wierzyć, że kiedyś też gdzieś ktoś, jakiś dom, dzidzia, remont...
Pozdrawiam serdecznie

mary pisze...

fajnie Ci. troche monotematycznie ;)))))))) ale sie nie dziwie ;)))))))
:P

pozdrawiam serdecznie.

Elfica pisze...

a ja czekam na fotki po remoncie ;)

netcafe pisze...

Stulciu, obrona jest w drugim, albo trzecim tygodniu lipca. pod koniec tygodnia będę miała na 100% ustaloną datę.

miłego dnia! :)

ank pisze...

stęskniłam się za Tobą viol.
kiedy się widzimy?

mlodamezatka pisze...

sielsko anielsko, a jak jednak będzie groch to co z butami?

stula pisze...

myślę sobie, na jednym pootmku nie poprzestaniemy.

e.flow pisze...

buzka tam! dzieki za zdjecia, dopiero wczoraj w nocy sie podpielam a tu prosze mila pamiatka, sciskam i pisaj mi tam czesto