piątek, 1 czerwca 2007

1 czerwca 2007r. Dzień Dziecka

mój kochany Groszku życzę Ci byś zawsze był zdrowym i uśmiechniętym dzieckiem.
byś nigdy nie zaznał uczucia strachu i niepokoju. byś zawsze trafiał na dorosłych dorosłych.
odkąd jesteś, czyli od ok. 30 listopada 2006r jesteś moim największym skarbem, największą miłością jaką mogłam sobie wyobrazić. odliczam już dni kiedy będę mogła Cię przytulić, ucałować rączki i brzuszek, móc zobaczyć Twoje oczka i ucałować koniuszek uszka. bądź zawsze sobą a ja zrobię wszystko byś był bezpieczny. kocham Cię. mama


wszystkim dzieciom w domach dziecka życzę uśmiechu.
wszystkim dorosłym mówię dziś by nie traktowali swoich dzieci jak PRZEDMIOTY. apeluję, że dziecku należy się miłość, szacunek, spokój, poczucie bezpieczeństwa. MIŁOŚĆ to nie obowiązek KOCHAJ bezinteresownie ciepło czule z radością!

Nadia - królewno nasza BUŹKA!!! zaraz Cię wycałuje i jedziemy po sandałki.

początek Tygodnia dwudziestego siódmego.

Zaczyna się ostatni trymestr ciąży. Dziecko osiągnęło wagę pełnego kilograma. Skulone mierzy około 24 cm, a od czubka głowy do dużego palca stopy ma 34 cm.
W tym tygodniu ostatecznie wykształci się siatkówka (część oka odpowiedzialna za odbieranie bodźców świetlnych i przekazywanie ich do mózgu). Otwierają się sklejone powieki.


wszystko inne traci sens. wszystkie smutki nie są już tak dołujące. ciężkie słowa które się słyszy nawet od najbliższych przelatują gdzieś obok. mój brzuch jest niczym centrum pępek świata skarb twierdza skała - nic poza nim.

8 komentarzy:

dd pisze...

wszystkim: dużo dużo milości :)
pozdrawiam Was z całych sił :D

salami pisze...

piękne życzonka.
az sie popłakałam.
:*

elik pisze...

Piękne zyczenia..

KAROLINA pisze...

...ŁADNIE NAPISAŁAŚ KOCHANA

e.flow pisze...

no cóż, też się prawie poryczałam, tak w dobrym sensie oczywiscię, dzieki :)

anje pisze...

wzruszające. dobre źyczenia. i takie właśnie bardzo matczyne. pozdrawiam ciepło :)

lisianora pisze...

ślicznie to wszystko ujęłaś :) i ja składałam życzenia skierowane do brzuszka ;)

bere pisze...

fajną mamą będziesz :)