niedziela, 26 października 2003

...

kiedy ostatni raz robiłaś/eś coś pierwszy raz?

6 komentarzy:

vm pisze...

bo po raz pierwszy 4:00 nad ranem robiłam test IQ wyniki opublikuje później z racji tego że idę spać

doroy pisze...

o dziwo czasem jeszcze się zdarza.

karol pisze...

ja pierdziele nic!!

evenflow pisze...

i to sie kurde nawet nie wyklucza

zbych s. pisze...

o ja... ale dałaś mi do pomyślenia na krótką chwileńkę między tymi papierzyskami
to chyba było dawno albo przed chwilą albo:)
śmiej się śmiej a ja po prostu zwykły mgr filozofki jestem i już...
a i tęsknię mycha za wspólnym oglądaniem Skolimowskiego i Twoimi przerażonymi oczami i że życie ma sens tak?

Wyzwanie pisze...

Hmmmm.... pierwszy raz ?????
WIEM - ostatnio pierwszy raz robiłem frytki w pracy :)

Jasne ze potanczyłem. Na poczatku myslałem, ze ja juz sie do tego nie nadaje no ale po trzecim piwku.....