poniedziałek, 27 października 2003

zima detox garnitur

w ramach detoxu udałam sie wczoraj do świata herbat gdzie zostawiłam nieco peelenów ale te 10 dkg białej z domieszką zielonej madagaskar i zielonej senchy z brzoskwiniami i kardamonem hm... pachnie przepysznie
w ramach rozrzutności - chyba jednak tylko gałek ocznych (wyczytałam że tegoroczne garnitury tylko i wyłącznie w stylu retro) i upatrzyłam sobie ba nawet przymierzyłam taki boski garnitur tatuum gdzie marynarka jedyne 420 a spodnie takie wiesz prześliczne do samej ziemi kosmicznie leżały i te jedyne 320 czyli wyszło mi że to byłaby jedna moja taka goluteńka wypłatka fabryczna po odliczeniu długów spłat i rat tak sobie pomyślałam że cóż no w zasadzie na co mi ten garnitur to poszłam lekko załamana na ten angielski

wieczorem wysłuchałam w trójce o kamilu jakoś smutno co?

8 komentarzy:

karol pisze...

taki zielony?!

olga pisze...

pieprz garnitur kup jaguara

powiedz lepiej jak tam akcja PASZTET? u nas to jeden wielki BURDEL ale fajnie jest fajnie!!!

vm pisze...

Karol:
jaki zielony! ten jest już znoszony jak nic! on ma już 6 lat!

Ala:
matko droga akcja "konserwa" to jakiś istny cyrk jakiś poroniony pomysł, no ubaw nieludzki!!! ale widzę, że nie tylko u nas tak jest to dobrze dobrze

nothingman pisze...

tez widzialem fajna marynarke sztruksowa za ponad 400:) (mam podobna ze szmateksu-o ile pamietam za 4 zety:). pozdrawiam

zbych pisze...

wszystkiego naj mycha a w ogóle to jak tam plany na sylwestra?
p o z d r a w i a m
z mojego zoo
chyba miałaś kiedyś rację że ja to się do dorosłego świata nie nadaję!!!!!!!! chyba spierniczam znowu do włoch

vm pisze...

...wyjeżdżaj do Włoch i potem odkup gitarę co! a z tym nienadawaniem się to nie przesadzaj, pamiętasz ile mieliśmy wtedy lat?

gib pisze...

jak tam stoimy z dkf ani razu nie widziałem pani ostatnio? jakiś filmowstręt?

vm pisze...

ale będę w najbliższe poniedziałki takich cudeniek nie odpuszczę
pozdrawiam! to my żyjemy?