piątek, 3 września 2004

kruk między innymi

"- Najpierw trzeba szeroko rozpostrzeć skrzydła, potem pomachać ze trzy razy na próbę, żeby sprawdzić, czy wszystko w porządku, a potem...
- Ale ja nie mam skrzydeł - przerwał łoś.
- Aha - odrzekł zmieszany swoją nieuwagą kruk.
- Ale mam bogatą wyobraźnię. Może wystarczy, jak sobie wyobrażę, że mam skrzydła - dodał łoś bez kompleksów."



wczorajsze lody a`la krówka z bitą śmietaną z czekoladą orzechami kawa jamajka blue montain dla koneserów dla specjalnych gości od karola wygadanie się przed monią wieczorne potem wesołe rozmowy z mistrzem i ćmą do północy czuje że mogę wiele tak wiele z taką pomocą jakieś mętne jeszcze ale już szeroko pojawiające się plany tęsknię za przytuleniem gdybyś tu tylko był...

dobry nastrój dziś
proszę podać dalej...
no już już


<U>update
Osetia; zero nastroju jakiegokolwiek cokolwiek by mądre głowy nie wymyśliły byłoby źle; wolę nie myśleć gdyby to był budynek w którym uczy się ćma

ncm


andalo jesteś boska! no żesz mnie oświeciło, że znam takiego właśnie Szuwarka i co? no powinnam wziąć dupe w troki i spieprzać jak najdalej!

fenks very macz

4 komentarze:

kk pisze...

MAD WORLD!
całuje

PiotrTen pisze...

dobry, aczkolwiek nostalgiczny nastrój dziś dopiero przekazuję dalej...
o Szuwarku przeczytałem odczucie mam subiektywne porozmawiamy...
miłej niedzieli!

andalo pisze...

dzięki ;)
zresztą właśnie rozpoznałam i spławiłam kolejnego :(
[facetom ta teoria się swoją drogą nie podoba... męska solidarność, cholera]

stula pisze...

ba!;)