poniedziałek, 6 grudnia 2004

...

pije trzeci kub kawy. mam wolną głowę. powoli a wręcz ślamazarnie spełniam urzędnicze obowiązki. jest nijak choć w środku pięknie i chyba o to chodziło. jeszcze w grudniu trzeba wklepać sporo tekstu i przerasta mnie to fizycznie; nie wyrabiam i coraz bardziej nie mogę patrzeć na doły pod oczami i drgające mięśnie. tyle że psychicznie nad tym panuje i mam sporo satysfakcji. rozmawiam o planach na dzisiejszy mikołajowy wieczór w „majce” i chyba nie mam już siły tam jechać. rozliczę popiszę zamknę w księgi żeby wszystko grało potem. taka rola w tym roku.

wiatraki poniekąd bardzo udane. slajdy muzyka filmy ludzie ... kolejne zdjęcia z pawłowskim całkiem przypadkowe powitanie przy drzwiach krótkie rozmowy uśmiechy ciekawi ludzie piwo chleb ze smalcem ogórek australia australia australia...

takich wieczorów jak piątkowy długo się nie zapomina. właściwie to pogubiłam się już w tym który dzień lepszy od którego. bo ciągle jest inaczej, piękniej coraz bliżej. obyśmy mogli w tym wytrwać oby nie popaść w rutynę oby móc zawsze trzymać się za ręce i szczypać w pośladki układać puzzle do północy i wygłupiać jak teraz.

pomyliłam szlaki. dobra przyznaje się. nie miałam sił. i w ogóle ... było całkiem zabawnie. rzadko bywa że w schronisku zamawiamy naraz: żurek z jajkiem barszcz z krokietem pstrąga z frytkami batony piwo kawę soki pepsi... takie niezłe uczucie jak schodzisz ze szlaku i pozostawionego rano auta nie ma na miejscu. i nie że ukradzione tyle że autentycznie poranna pomyłka wpłynęła na całość. BH mówi że niebo że jest pięknie i gwiazdy spadają nam na głowy i ... no, nie zamieniłabym tego za żadne skarby tego świata!!!




4 komentarze:

kk pisze...

czasem trzeba zwyczajnie uwierzyć; czasem ... bo wiesz co, wydaje mi się że trzeba marzyć realnie i niebiesko;)
wiesz o co chodzi.

zielona pisze...

odnosnie tego co kk:
wiara ponoc czyni cuda
a wiec nic nam nie pozostaje jak wierzyc!

hej Slonce,ty bez powodu szlaku nie gubisz!?!
skazalas Was na "szolszynk",albo na szynk albo na szaszlyk, jakie to ma znaczenie jak jest cudnie
calusy!!!!!!!!!!!!!!

olga pisze...

przyznaj się który szlak
zresztą nie ważne

kurcze stęskniłam się za Tobą!

PiotrTen pisze...

majka udana poszło pięknie czekamy na Panią zamknąć w księgi.