środa, 27 sierpnia 2003

anais

to chcę nazywać się Anais

bo idziemy za chwilę z dziewczynami na wieczór kinowogorzkożołądkowy z bradem i julią i innymi vidokami i raptownie zmienionym nastawieniem do życia tak ogólnie

ostatnio wszystko śmieszy a już najbardziej chyba śmieszy mnie moja głupota (jakieś dno emocjonalno-intelektualne) i postawa nie przejomwania się niczym i nikim
Kinga Dunin : NNNUUUUDDDDAAAA

Trojak czy ta znajoma z knajpy to ja z ul. Jagiellońskiej? bo jeśli tak to mogę się wypowiedzieć (dość obszernie nawet)
i kto przysłał knigę do języka angielskiego?
i kto odwiedza strony www.rezerwacja.pl i rozmawia z moniką o moim urlopie?

- bo chyba jestem cholernie przewrażliwiona na swoim punkcie -

muzycznie jest perfekcyjnie: P.J.Harvey, Bjork, Kayha jaha yaha ...

miłego wieczoru i uśmiechać sieprosze czerwono-marsowo

7 komentarzy:

vm pisze...

ok, opowiem co mi się ostatnio przyśniło (żeby nie było, że się wstydzę czy coś) bo dziś otwierałyśmy z anką wypaśny zakład fryzjerski a wczoraj byłam świadkiem na trzech ślubach a przedwczoraj latałam na paralotni ... taka szara senna rzeczywistość

Trojak pisze...

Szczerze powiedziawsz to tak.

Trojak pisze...

ale chyba sie nie gniewasz, ze tak napisałem ?

vm pisze...

nie, nie gniewam się tym bardziej,że faktycznie ostatnio dorastam w tempie trzy lata na rok jeśli wiesz o co chodzi, resztę napiszę mail`owo ale dopiero jutro teraz spadam do dziewczyn rozlewających kolejną Miss... pozdrowienia

gabi pisze...

gdybym wiedziała zabrałabym coś na .....
umieram ale żyję trzymajta się dziopy(???)

nothingman pisze...

tu sie chyba zmienilo...?:)

stula pisze...

zmiana potrzebna jak nic!!!