piątek, 2 stycznia 2004

...

gdyby nie te parę dobrych osób przy mojej upierdliwości mających cierpliwość anielską gdyby nie sędzina i zaangażowanie Tymka – dzięki po stokroć wszystkim!
- bo dalej mi się wierzyć chce –

- nad głowami anioł lata i od tej chwili komuś będzie znacznie prościej będzie kochany jeszcze mocniej –

“I don`t need no one to tell me about heaven
I look at my dauhter, and I believe.
I don`t need no proof when it comes to God and truth
I can see the sunset and I perceive.”

w nowym roku pierwsza walka wygrana szkoda tylko że takimi środkami i za taką cenę

schowałam butelkę białego gdzieś na dnie szafki w pustce ogólnej ze stosem wydrukowanych stron poślęczę do nocy

mam nadzieję że dobrze Mu tam będzie i że zaaklimatyzuje się szybko i
ano

najbardziej pocieszające hasło karola że za ten mój mały głupi rozumek kiedyś mnie zabije

dzięki

inna jestem wiem

I mazel tow

7 komentarzy:

kachnaa pisze...

tak chcialabym cos Ci napisac.. ale nie wiem co..:(
pozdrawiam.. chociaz tyle:)

kk pisze...

:)no nie że głupia jesteś weź, tylko przesadzasz i wtedy robisz rzeczy całkiem przeciwne do zamierzeń i chceń - ale co ja jakiś moralizator jestem? - wywalczyłaś to co chciałaś i już - czasem konsekwencje pewnych decyzji trzeba ciężko odpokutować;

wyszokop pisze...

będzie dobrze i jest dobrze i było dobrze wiec... co tu sie martwić:)

olga pisze...

kopnę Cię kiedyś; co to miało oznaczać:odpoczywam!?szczęściara!
zabieram się za Twoje archiwum - to drżyj!

kk pisze...

„Naiwna, ale najlepiej doradzi.
Słaba, ale udźwignie.
Nie ma głowy na karku, to będzie ją miała.
Czyta Jaspersa i pisma kobiece.
Nie wie, po co ta śrubka i zbuduje most.
Młoda, jak zwykle młoda, ciągle jeszcze młoda.”

niby n. pisze...

czyli wychodzimy na zero;
a myśli jak te wariatki kiedyś i tak odejdą:)

- sprawdziłam ten róg wanny - jest lepiej - o wiele - dzięki!

stula pisze...

a mówiłam Ci że ten roki może i dupiato się skończy ale zacznie za to rewelacyjnie no i jak do tej pory cztery dni jak magia jakaś jak spełnienie marzeń na dzień dobry Siaś w bezpiecznym miejscu Aga wróciła z Anką jesteśmy pogodzone - kurcze byleby mi się w głowie nie przewróciło co!