niedziela, 4 stycznia 2004

...

od jutra będę mądrą kobietą
- ale to nie jest najważniejsze
i tak strasznie zachciało mi się długich włosów
oglądam stare zdjęcia i napatrzyć się nie mogę
i jak widzę jak Anouk teraz wygląda
-ale to też nie jest najwazniejsze

nauczyłam się na pamięć ustawy o rodzinie zastępczej i karty praw dziecka
(śniło mi się spojrzenie, takie jakim mama patrzy na swoje dziecko, takie jakim obdarowała mnie moja dobra mama, takie jakim Ona patrzy teraz na Niego)

kupując styczniowy numer Zwierciadła zapomniałam zapłacić
na okładce było jego zdjęcie
miałam być mądrą kobietą
- ale to też nie jest najwazniejsze

bo:
tak niepozornie zapukała dziś całkiem niespodziewanie o miesiąc wcześniej niż planowała moja najukochańsza z sióstr Zielona Ukochana!!! i JEST sobie!!! a śniłam w nocy że wybieramy te trunki na powitanie? śniłam!

no to drżyjta słabeusze!!!

12 komentarzy:

Trojak pisze...

Zaraz, zaraz Zielona to ta siostra co niby tak daleko była i co sie juz nie mogłas doczekac jej powrotu ?

No to Ci zrobiła niespodzianke :)

kk pisze...

tak od rana pitu pitu ... a tu czytam że...
no kochana!
świetnie!

eve pisze...

wow!!!
a jak tam SPRAWA załatwiona?
ściskam!

vm pisze...

właśnie wrzuciłam swoje zwłoki do domu gdzie jest CIEPŁO! o mało nie umarłam z tego zimna biegając po tych naszych durnych miastach a jeszcze to a jeszcze tamto... załatwiona no załatwiona i Najwyższemu niech będą dzięki!

olga pisze...

jak patrze czasem na Miśka to ... koniec sentymentu wracamy do pracy

my life pisze...

czyli że idzie samo dobre!

www.kachnaa.blog.pl pisze...

hmm wczoraj już wpisywałam się tutaj.. ale coś się widać wykitwasiło..
w każdym razie.. a jak teraz wygląda anouk?
pozdrawiam:)

evenflow pisze...

też mi się chce długich włosów i to tez nie jest najważniejsze, ale jakie zdjęcie było na okładce (za daleko mam do kiosku :)

vm pisze...

Kachna: Anouk z 2003 piękna z długimi cudo blond włosami cudo

Evenflow: pan Czyżykiewicz ze swoim warkoczem - faktycznie mnie jakoś na długie włosy wzięło hmmm...

evenflow pisze...

warkocza to se akurat łatwo doczepić można..jakby co możemy sie sciepnąc na jakieś z targu :)

vm pisze...

w sumie już sama nie wiem czy wole te długie włosy u siebie czy u faceta;)

karol pisze...

zwariowali tak długo naprawiać baze no weź no i co tam Mycha oprócz tego co wiem hmmm....?!
kiedy na deske jedziemy?
no i pisz pisz pisz....