sobota, 31 stycznia 2004

...

zarchiwizowałam wszystkie przekroje npm zwierciadła integracje światy problemów inne takie, przemyślałam szkołę od marca delikatny remont pokoju i stałe łącze z tysiakiem miesięcznie ok umówmy się że dam radę bo po pierwsze jak się uprę a po drugie bo muszę, Siasiek coraz bardziej uśmiechnięty co sprawiło że wracając po drodze kupiłam butelkę martini z radości
godzinę temu popełniłam coś innego a mianowicie założyłam zakopiańskie ciepłe kapcie gruby ciepluchny sweter nalałam tego martini i ...
przeczytałam całe moje archiwum blogowe naraz (w końcu pierwszej rocznica tej strony którą miałam skasować po powrocie Zielonej ale mi jakoś szkoda)
wniosek?
butelka która została w barku nie wystarczy mi na dzisiejszy wieczór
idę do monopolowego

(poważnie zaczynam się zastanawiać bez żadnej ukrytej prowokacji czy ktoś w ogóle może ze mną wytrzymać )

to nic
ważne ze sama ze sobą już mogę
emocjom mówimy żeby poszły sobie na spacer

10 komentarzy:

stula pisze...

bo mi się zawsze przypomina jeszcze milion rzeczy że miałam krótki komentarz odnośnie a

bo skończyłam nareszcie "Zestaw do śmierci" Susan Sontag i wniosek:
JĘZYK INWEKTYW POZBAWIA NAS ZDOLNOŚCI ROZUMIENIA

i co Ty na to?

Trojak pisze...

No prosze calutki rok :) To moze ja cos zaspiewam na te pierwsze urodzinki :)

Stula t, stula t niech zyje, zyje nam ;)

karol pisze...

ok, teraz orkiestra a raczej gitara elektryczna i Twoje ulubione Bolero!!!!!!!!!!!
sto lat
gratuluje że wytrwałaś, nawet nie wiesz ile dla mnie to znaczy ale tu nie o mnie chodzi... a i to że wolna jesteś mnie cieszy od srodka i... pozdraiwam Zieloną ale nie likwiduj tego proszę!

odnośnie Sontag; hmmm Michu pisał kiedyś scenariusz; posyłam; zobaczysz - chociż coś w tym wniosku jest trafnego

całusy!

zielona pisze...

no to Siostra sto lat, sto lat
no i na zdrowie no bo trzeba to oblać!!!

dla karola
(dzięki za pozdrowienia, też pozdrawiam, nic się nie martw, ta strona nie zginie,no bo nie może, a ja codziennie gdzieś wyjeżdżam, i Stula już tak zawsze, dla mnie, dla Ciebie, dla wszystkich)

no to jak ?
kiedy załapiemy się na ten kurs za 5,50 ?
już nie mogę się doczekać
pozdrowiomka i do zobaczonka

vm pisze...

to jaki wniosek naszych rozmów:
uważaj o czym marzysz!!!
sie przeraziłam...
dzięki że jesteście

Trojakowi też wielkie dzięki tak tak pijemy za dziwny świat

olga pisze...

oj taakkk...
"Wśród trzeźwo myśląych niewielu jest pijanych ze szczęścia."
- i ja Tobie takiego pijaństwa życzę!
i kocham Cię bo niesamowita baba jesteś i wiem że to był dziwny rok ale...
a sama Ty już najlepiej wiesz!

vm pisze...

a ja dalej tych marzeń sie wystraszyłam

eve pisze...

stu lat nie życzę ale może jakas mała publikacja?
pamiętasz jak byłyśmy małe to robiłyśmy takie swoje książeczki, babcia je kupowała i byłyśmy dumne
ech...
zdrowie kobieto!

kk pisze...

ale jak bo że hmmm... nie wiem;)

vm pisze...

jasne i Ty zawsze wyciągałaś więcej kasy szujo jedna
pamiętam a ja głupia na cukierki leciałam