poniedziałek, 5 marca 2007

05.03.2007r.

poniedziałek niczym niepokonana cykliczność. obudziły mnie punkt ósma ćwierkające ptaki i słońce. mam ostatnio fijoła na punkcie wietrzenia pościeli na balkonie, wycierania podłóg i kurzu z mebli. bardziej wynika to z troski o Grocha i mojego kichania i smarkania niż z obowiązkowości gospodyni domowej. zasiadam zaraz do metodologii badawczej i żeby nikt nie dzwonił proszę. a najbardziej marzę o małym pokoiku z drewnianym łóżkiem, lampką i oknem z widokiem na góry. mam dzwonić w połowie marca pytać o taki pokój. zobaczymy. wygrzebałam płytę Nalepy, że też człowiek zawsze odkrywa takie rzeczy w przykrych momentach. życie. śniłam dziś na przykład, że w ramach kontroli wewnętrznej przewoziliśmy dwa trupy z tym, że w jednym worku był słonecznik w drugim trawa. ktoś to może zinterpretować? nie nie może to zostawić jednak. napiszcie mi lepiej proszę jakie KSIĄŻKI polecacie i jakie FILMY??? będe wdzięczna. dziś nagrody filmowe, oglądałam Wszysycy jesteśmy Chrystusami i Jasminum i przyznałabym po równo, natomiast nie oglądałam Placu zbawiciela więc się nie wypowiadam. od mniej więcej paru lat mam słabość do ... starszych, w zasadzie nie starszych a bardzo starych mężczyzn. w sensie, że patrząc na takiego staruszka, trzęsącego się w sklepie ale dzielnie pakującego zakupy do siatki mam łzy w oczach. wyobrażam sobie, że został sam i jest niebywale smutny i samotny. zazwyczaj ma białe włosy i dobre oczy. konsultowałam to z Anką, też tak ma. ona twierdzi, że baba to se zawsze poradzi, chop już raczej nie.

update

obliczyłam sobie, że urzędowi skarbowemu mam oddać złotówkę.
jest umyte i wypastowane i nawet odkurzone w środku. uwielbiam nasze auto.

10 komentarzy:

kobieta pisze...

Mnie też wzruszają starsi ludzi,szczególnie jak w kościele staruszkowie trzymaja się za ręce, coś magicznego w tym widzę.
A książki, kóre moge polecić to Moniki Sawickiej "kruchość Porcelany" i "Serwantka". a film jaki ostatnio widziałam,ale ten z dobrych to "Komornik"
:)

stula pisze...

dzięki za książki!!!
komornika widziałam dobre kino

kobieta pisze...

aaaa jeszcze jedna książka na czasie "śmieszny brzuszek" ( siostra czytała i poleca) ale nie pamiętam kto to napisał :)

stula pisze...

Jenny McCarthy znalazałam w merlinie. dzięki.

PT pisze...

właśnie w trójce mówią o tym jak często pielęgniarki i personel myją ręce - DWA RAZY DZIENNIe

POTEM MASZ ZAKAŻENIA

jestem tym wszystkim zdrowo wkurzony

scarabee pisze...

jak się ostatnio zabrałam za interpretację snów, to odkryłam, że mądrości z różnych senników wykluczają się nawzajem ;))

ale - mnie się ostatnio przyśnili ratownicy górscy podpalający kościół i to był sen zdecydowanie proroczy...

evenflow pisze...

widzialas 'my life without me'? to jeden z moich naj..jak nie dawaj adres i Ci posle :) 'before sunrise' i 'before sunset' tez czolowka, 'wiosna, lato, jesien, zima i wiosna'? chyba tak to bylo, widzialas?

z ostatnich to nawet z przyjemnoscia obejrzalam 'marie antosie', 'factory girl' i 'krwawy diament', reszta mnie troche meczyla to nie bede polecac, cos sie jeszcze przypomni to sie odezwe

z ksiazek to gretkowska w ciemno nie? :)

mlodamezatka pisze...

juz myślałam ze tylko ja mam męczące sny, nie zamartwiaj się na zapas nie zapobiegniesz wszystkiemu i wszystkiego nie przewidzisz, przeciez do tej pory jest dobrze ja tez bym chciała zeby było jak w cywilizowanym kraju, poród nie na leżaco bez nacinania za to z super położną ale jedyne co mogę zrobic to wierzyć że będzie dobrze

dd pisze...

hymm, chyba muszę dopieścić swoją Pomarańczkę i przeprowadzic wiosenne porządki ;)
Miłej jazzzdyyy !

elik pisze...

Dla rozrywki polecam wszystkie książki Terry'ego Pratchetta dotyczące Świata Dysku! :) Bardzo lekka i prześmiesna fantastyka. Jestem zdecydowana fanką. To książki należące do gatunku "jedziesz-i-czytasz-w-autobusie-i-chichoczesz-na-głos-a-inni-patrzą-jak-na-wariatkę". Teraz już co prawda nie jeżdzę autobusem ale to nic.
A słońce mnie cieszy niezmiernie. Czuję wiosnę w kościach i nie mogę się doczekać weekendu. Marzy mi się jakaś górska włóczęga. Muszę się tylko pozbyć bólu głowy i voila.