sobota, 6 października 2007

sobotni poranek

młoda nie spała do 2:20 cóż. leżałyśmy sobie na tapczaniku podawałyśmy sobie smoka ze stodwadzieścia razy. w końcu się poddała choć sama czułam jak mi granice cierpliwości miarowo opadają w dół. do tego przypadłość pierwsza od roku. zapomniałam już jaki to ból. nic to.
poranek już ok po kawie przygotowanym obiedzie i posprzątaniu właściwie nie mogę się doczekać kiedy wstanie moja córka.
słucham Trójki (premier się żeni) i tak dochodzę do wniosku, że z całego tego radia mogę już tylko strawić Wojtka Manna Piotra Barona i Olę Kaczkowską. nic poza.

od rana jednak to http://www.youtube.com/watch?v=TymXrBnL5M4

i mimo nocy dziwnej to mam ochotę na życie takie jakie mam. tęsknię za ciepłem skóry mojego jk. dziś będą moi rodzice za którymi też się stęskniłam.

poranki sobotnie zawsze są sentymentalne i ciepłe...

18 komentarzy:

PT pisze...

moje też takie:)

mlodamezatka pisze...

znam to z tym smokiem też zdarzało mi się tracić cierpliwość

kiribati pisze...

a mi soboty kojarzą się z pogodą taką jak dzisiaj (lekko pochmurno, ale nie pada) i z Walt Disney przedstawia :D

pamiętam, że zawsze sie cieszyłam, że nie musze wychodzić z domku, tylko mogę siedzieć i oglądać i rysować i się bawić, to były czasy :D

stula pisze...

o tak; bajki były i potem jakiś film fabularny i trzeba było sprzątać i na basen chodziłam w soboty. za dużo tego było i dlatego teraz w domu własnym UWIELBIAM soboty gdzie nic nie musze...

niebo pisze...

Widzisz... bo dzisiaj taka noc nie sprzyjająca spaniu, ja też nie mogłam...

Ciekawe czemu takie maleństwa nie mogą zasnąć, bo ja to z głupich myśli, a taki maluch... jak go nic nie boli, mama obok itd... hmmm, może lubi na Ciebie patrzeć :)

stula pisze...

pielucha sucha najedzona napojona ciepło cicho bezpiecznie ... nie wiem.
nocny marek z niej.

andalo pisze...

co do Trójki, to ja przyzwyczaiłam się już do nowych ludzi. mimo wszystko, to radio ma swój klimat, coś, czego nie mają Bzdety i inne takie. podoba mi się, że Baron się odnalazł w prowadzeniu listy. zresztą, nawet gdybym chciała zmienić stację, to nie byłoby na co...

babibu pisze...

może jej się poprostu nie chciało:) ma prawo;)))

szpyjn pisze...

wiec nadal wchodze na ten blog i ciekawostki kalendarium wyczytuje.Najbardziej ucieszyla by mnie odpowiedz co do waszego nazwiska Stula i z kad ono powiewa.Ja tez z grona Stula pochodze i ciekaw jestem kto to same nosi? ahoj P.Stula

szpyjn pisze...

wiec nadal wchodze na ten blog i ciekawostki kalendarium wyczytuje.Najbardziej ucieszyla by mnie odpowiedz co do waszego nazwiska Stula i z kad ono powiewa.Ja tez z grona Stula pochodze i ciekaw jestem kto to same nosi? ahoj P.Stula

lisianora pisze...

ja mam wrażenie, że w tójce to ostatnio ciągle tylko gadają:/
a Piotra Kaczkowskiego nie lubisz??

lisianora pisze...

ta piosenka to rewelacja, matko aż się poryczałam...

lisianora pisze...

a ja się chciałam pochwalić, że już mam całą ścieżkę i się rozkoszuję :)))))))) chyba chę zebyś mi coś jeszcze podsunęła ;)

bere pisze...

a taty Oli Kaczk. nie ?

STULA pisze...

posle maila

stula pisze...

no wiec ostatnio nawet kaczkowski mnie załamuje nowosciami muzycznymi.

STULA pisze...

posle maila

ikea pisze...

ojj faktycznie ta 3 to nie to co kiedyś choć i tak lepsza od wielu wielu innych rozgłośni