poniedziałek, 15 marca 2004

...

bo widzisz nie należę do osób które mają kluczowych znajomych tylko po to żeby móc kiedyś coś na tym zyskać mało tego brzydzę się tymi którzy utrzymują znajomości tylko po to - bo to może się przydać owszem nie palę mostów owszem zostawiam szacunek i pamięć resztę mam w dupie i nie uśmiecham się ironicznie bo tak wypada bo a nóż kiedyś... bo widzisz wywodzimy się z dwóch różnych światów i moja prostota nigdy nie dogoni twojej pustki i na odwrót mało tego nigdy w życiu nie chciałabym mieć wszystkiego i nie mieć zarazem niczego tak naprawdę bo nie mając miłości tak na serio nic nie masz ale to zupełnie nic TOTALNA JEDNA WIELKA PUSTA NICOŚĆ wiem czasem ci się przypomina że jest ktoś czasem to odczuwasz że coś jest nie tak czasem kurewnie boli ja wiem

mniejsza o to

martini było boskie i my jesteśmy albo zbyt mądrzy albo zbyt głupi na to wszystko

dobranoc

ps
jestem wdzięczna za to co mam i póki co jeszcze długo będę spłacać ten dług ale jestem szczęśliwa a właściwie w połowie drogi do szczęścia

7 komentarzy:

doro(y) pisze...

bardzo bardzo mi bardzo mów takie słowa

kk pisze...

bardzo ale to bardzo nie wiem do kogo te słowa ale chyba wkurzona byłaś nieźle a może to tylko taki pomartinowy wyrzut
ech Słońce pozdrawiam serdecznie!

zielona pisze...

i jak takie zwykłe-niezwykłe martini umysł rozświetla!
ale my to wszystko wiemy nawet bez martini, bez lodu i bez cytrynek...
a kto nie wie niech martini spróbuje!
moze się uda
pozdrowienia i całusy

eve pisze...

jak widzę spuchnięte oczy to weź...

stula pisze...

miałam nie komentować Pasji miałam
dlatego wraz z Anetą posyłamy sobie hasła zdania myśli nie wiem sama jak to nazwać;

"Nazywać naszą kulturę mianem
chrześcijańskiej, brzmi jak obelga. Nie ma w niej bowiem Nowiny, zniknęła nadzieja."

Phil Bosmans

olga pisze...

no i stało się to o czym Ci mówiłam ba nawet przekonywałam ba nawet...
i wierzysz teraz w sprawiedliwość? bo ja tak!

niby pisze...

bo jakby co to kawa pewna;)