czwartek, 4 marca 2004

effatta

karol ukradłeś jappka przyznaj się! poza tym ostatnio mi tygodnie uciekają w tempie poniedziałek piątek i mówię wam tak jak wczoraj kładłam się spać w poczuciu własnej beznadzei tak dziś z bólem głowy ale postanowiłam od rana że to będzie dobry dzień i ... raz że projekt (super!) a dwa że nareszcie spełniło się moje marzenie sprzed czterech miesięcy i warto czasem wracać do tego co kiedyś dawało tyle radochy a teraz to to samo z podwojoną mocą i z tej radości to bym mogła teraz wszystko o!

6 komentarzy:

kachnaa.blog.pl pisze...

kurczę.. na trzecim blogu widzę dzisiaj spełnianie marzeń.. super!:)
(nowy design:)
pozdrawiam..

kk pisze...

jappka starłem z biszkoptami mniam uściskuje bardzo mocno rybę; pisz coś więcej o tym marzeniu o!

olga pisze...

karol 'sciera' jabłka doprawia w dobry humor rybę ja obrałam ziemniaczki na placki mówię Wam coś z nas jeszcze będzie;
ale że co że te próby?
no to bosko!

całuski od aleksandry ale nie jakubowskiej hihihii!!!!

stula pisze...

no i wykrakałam...
wróciłam do pierwotnego stanu strony a co! niebiesko zawsze było!
karol wpieprzył jabłka i skończyło się!
życzę wszystkim dobrego weekendu!

kk pisze...

nic nie ukradłem przysięgam po prostu zabrałem trochę szczęścia do siebie ot co...

zielona pisze...

ale super niebiesko
można poczuć się jak w niebie

nie wiedziałam, że pierwotna strona była taka

no to życzę aby zawsze było niebiesko, a jak już niebiesko być nie może to chociaż, żeby kolorowo było