czwartek, 8 lipca 2004

...

5:00 Nie lubię zapachu szpitala zwłaszcza, tych zielonych ścian i tych oczu, tych spojrzeń i wiszącej w powietrzu niewiadomej. Dziś rano przytulił mnie tak mocno, że właściwie nie bardzo wiem jak się teraz zachowywać. Ale przyjęłam, że wszystko musi być dobrze i ... piję kawę, pracuję, staram się jak mogę. Tyle będzie powodów ile przyczyn ma świat, byle można było śpiewać – słuchaliśmy nad ranem. Nie ma nocy nie ma słów ponad nami sufit...

Zielona Ukochana kończy dziś ćwierćwiecze! Piękny wiek, powiedzcie sami, piękny do marzeń do ich realizacji do zakochania się do pracy do dorosłego decydowania o sobie do ... Zielona kończy dziś właśnie kurs skałkowy i dumna z Niej jestem i ... że jest to jedyna osoba która nieprzewidywalnie i czasem niebezpiecznie dla otoczenia realizuje swoje plany i cholernie trzymająca się swoich zasad i takich ludzi już nie ma.
Sto Lat! Siostra!

Tomek przyniósł mi album Jerzego Kukuczki „Ostatnia ściana” polecam, bo to jeden z lepszych albumów jakie oglądałam. Nie czytajcie tylko proszę podpisów pod niektórymi zdjęciami – zwłaszcza pod tymi robionymi na dziesięć minut przed śmiercią bohatera zdjęcia.
Przeraża lekko, ciary po plecach, gule w gardle. Wiem, jestem przewrażliwiona bo...

9:00 Słucham raz dwa trzy, w biurze spokój urlopowy, taka cisza że słychać szum skrzydeł ponad nami. Zastanawiam się jak długo tu jeszcze wytrzymam. Miało być na jakiś czas a tymczasem tkwię tu trzeci rok. Nie jest źle. Potrzebuję czegoś ambitniejszego. Jak już będę na skraju wyczerpania psychicznego znajdę coś obiecuję.

Ktoś może mi powiedzieć dlaczego, chociażby ze względu na urodziny Zielonej, nie może dziś prażyć te cholerne słońce? no dlaczego?

4 komentarze:

mary pisze...

raz dwa trzy mnie zawsze powalało swoimi tekstami.. :)

a co do urlopu to ja niedlugo tez bede miala spokoj w biurze :)

olga pisze...

no nie mów, że u Ciebie nie prażyło??? chyba że...
a co do albumu - znamy - mamy - jest jedyny w swoim rodzaju! kto to Tomek bo on fajne prezenty ci nosi?

PiotrTen pisze...

to mam nadzieję, że jutro to nie będzie nasza ostatnia ściana; pozdrawiam.

zielona pisze...

dzięki za życzenia, za pamięć, za wspaniały prezent, za wszystko
ZA TO ŻE JESTEŚ!!!!!
:O)