czwartek, 29 lipca 2004

teddybar 30.07.2004

Gdyby ktoś kiedyś miał więcej kompleksów niż mu się wydaje, gdyby miał z tego powodu jakiekolwiek problemy, to niech przeczyta dziwną listę kończącej właśnie 25 rok życia samotnej, ale nie osamotnionej, która w głębokim poważaniu ma - kto i co myśli na jej temat.

1. Lubię ostatnio kolor zielony taka zmiana z niebieskiego i granatu.
2. Śpię na boku, zawsze twarzą w stronę ściany.
3. Sypiać mogę tylko tam gdzie łączy się chemia i uczucie.
4. Sprawiam wrażenie osoby wyniosłej i konkretnej co nijak się ma do mnie samej. Pozory mylą.
5. Uwielbiam kawę, wino i piwo. Od roku mam kompleks związany z tym, że raczej rzadko odmawiam powyższych trunków; ale nauczyłam się już odmawiać osobom, które tylko czekają żeby mieć satysfakcję puszczenia potem w eter, że ze mnie alkoholiczka. Fuj.
6. W związku z pkt 5 nie lubię pewnych osób i lubieć już nie będę. Trudno nabrać mi drugie zaufanie.
7. Zamieniłam okrągłe paznokcie na kwadratowe oraz schudłam 10 kg bez negatywnego wpływu na swoje zdrowie. Jak mi się to udało? Nie wiem bo nic takiego w tym kierunku specjalnie nie robiłam.
8. Za mało ostatnio czytam, tłumaczenie że brak czasu nic tu nie pomoże.
9. Jak skończę podyplomówkę z socjologii to pójdę na dziennikarstwo.
10. Kiedyś założę własne wydawnictwo, póki co kupiłam koszulkę „Czarne”.
11. Chciałabym zamieszkać w Australii i jeździć chevroletem lacetti.
12. Popracowałam wreszcie nad podwyższeniem poczucia własnej wartości. Troszkę zaufałam samej sobie. Psychologicznie patrząc – im człowiek starszy tym bardziej pewien swego.
13. Wciąż nieustannie kocham Pearl Jam i Evę Cassidy.
14. Bohaterami dnia codziennego są moi rodzice. Uwielbiam Ich!
15. Najukochańszą osoba pod słońcem jest Ćma.
16. Standardowo jestem w układzie, że kocham nie-kochającego mnie, a jestem kochana przez nie-kochanego przeze mnie. (sic! spoko tak nawet lightowo to ujęłam!)
17. Mam wokół siebie parę osób, które cenię, szanuję, podziwiam ale na dzień dzisiejszy nikt ale to nikt z nich tak na prawdę nie może powiedzieć, że wie o mnie sporo! Coraz rzadziej ufam komukolwiek.
18. Wciąż dziwi mnie zwracanie się do mnie Proszę Pani i proszenie o porady tudzież chociaż wysłuchanie.
19. Nie byłam nigdzie w świecie i wcale mnie nie ciągnie za to w góry jakiekolwiek jestem w 20 minut spakowana.
20. Boję się choroby i nieodpowiedzialności i tego że już nigdy nie wyrwę mojej siostry na kawę.
21. Potrafię słuchać przez trzy dni tego samego utworu.
22. W ogóle nie lubię mówić o planach i marzeniach nierealnych.
23. Czuję nieustająco - odgórną opiekę Marka i Dziadków.
24. Ostatnio coraz mniej mówię a pisać mogłabym wszędzie i zawsze.
25. Urodziłam się 30.07.1979r. na drugie mam Barbara, uwielbiam to imię, w tym roku zostanę mamą chrzestną Nadii lub Macieja; na bycie mamą właściwą się nie zanosi bynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

i tak to ćwierćwiecze mignęło nim się obejrzałam



12 komentarzy:

kk pisze...

Sto słońc i sto lat sto marzeń spełninych w ciągu dnia sto wspomnień cudownych na minutę i sto uśmiechów ... reszta później.

c a ł u s y !

andalo pisze...

najlepsze życzenia urodzinowe :)

olga pisze...

wszystkiego naaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj po 25 krotność SIOSTRO!

eve pisze...

w tym dniu wspaniałym... taramtaramtaramtamatam
100 LAT !!!!!!!!!!!!!!
dla najbardziej kompetentnej osoby z branży jaką znam w dniu urodzin!!!!!!!!!

niby pisze...

16 pkt mnie rozwalił akurat w Twoim przypadku bo myśłałem że...
nieważne

wszystkiego najlepszego wszelkiego spełnienia zresztą wiesz czego Ci życzę tak naprawdę!

mary pisze...

wszystkiego po prostu :)))
fajnie napisalas..o sobie. Moze ja tez kiedys zrobie taką liste..:)

a na drugie masz tak samo jak ja na pierwsze;)

Trojak pisze...

Wszystkiego najlepszego i duzo szczescia.
Pozdrawiam

PiotrTen pisze...

no i jak minął dzień popszedni non popszednia?

spóźnione internetowo bo dopiero teraz odkryłem kafejkę więc: STO LAT!

jak na 25-cio latkę to Ty całkiem fajna babka jesteś wiesz.

doro pisze...

dużo dobrego, dobrego, dobrego.
no i rośnij duża:)
(duszą i sercem- rzecz jasna)

zbych s. pisze...

no i najlepszego
spełnienia wszelkiego
całusy!

..::P@łcia ®©::.. pisze...

Bardzo fajniutki blogasek...pozdrawiam paa :]

karteczka pisze...

Spóźniona jestem jak nie wiem..ale i tak mimo wszystko spełnienia marzeń!!!:)