piątek, 10 sierpnia 2007

10.08.2007r. początek...

Tygodnia trzydziestego siódmego

Dziecko ma około 47 cm wzrostu (35 cm zwinięte w kłębek). Waży prawie 3 kg. Nadnercza zaczynają wytwarzać kortyzon - hormon, który ma wpływ na pracę płuc. Teraz są one już w pełni przygotowane do oddychania. Poród w kolejnym, trzydziestym ósmym tygodniu to już poród o czasie.

motywuję się takimi spotkaniami jak z Sylwią i Wiki; mała jest rezolutna i cudowna. dokładnie pół roku będzie między nimi różnicy. dzięĸi dziewczyny za porady i cudowny chłodek w ogrodzie!
potem Nadia w basenie u adamów. gładzi mój brzuch mówiąc - ciiii dzidziuś śpi. a na koniec jak się żegnamy robi mi swoją małą grubiśną rączuchną krzyżyk na czole. schodząc na dół nic już nie widzę.
potem jeszcze kupuję kocyk polarkowy smoczki takie cudne i butelkę o jakiej marzyłam i ... jk pisze, że wózek kupiony.
matko to już za chwilę .....
nic tylko teraz słuchać evy cassidy patha m. dobrych pozytywnych dźwięków. popijam melisę i dziękuję Bogu za moich kochanych ludzi dookoła. dziś w nocy jak brzuch twardniał i wyłaziły mi łzy na wierzch z nerwów moja połówka przykleiła się całując w szyję. jak balsam na wszelkie strachy. kocham Cię.

7 komentarzy:

mary pisze...

kochaj kochaj i nie bój się.

trzymam kciuki :********

angela pisze...

to juz lada chwila...
tylko trzymać kciuki zostało

Babi pisze...

:D jezu nie moge uwierzyć,ze już 20mcy minęło od mojej cesarki:D

iwa pisze...

Ale cudnie:)
Uśmicham się i trzymam kciuki:)

domi pisze...

myslimy o Tobie! trzymaj sie!

dd pisze...

pieknie wyglądasz!

netcafe pisze...

będzie dobrze. nie ma innej opcji.
trzymam mocno kciuki, żeby wszystko było ok i Groszka szczęśliwie się narodziła :)