piątek, 24 sierpnia 2007

24 sierpnia 2007

nawet nie wiecie ile mi pomagacie komentarzami tutaj. ani jednej łzy mojej wczoraj i dziś. jest dobrze! a jej uśmiech i wybudzanie się z snu nocnego jest czarujące. przeciąga swoje ciałko we wszystkie strony. ziewa wykrzywia buzię stroi minki. można ją łyżkami jeść.

wczoraj wieczorem w trójkę na łóżku rozmawialiśmy sobie o życiu. jk przebrał pierwszego pampersa i grał Lence na organkach. bosko. a dziś przyjdzie wózek i jeśli pogoda pozwoli to w niedzielę pokażemy córce Rudy.


darmowy hosting obrazków
LENKA O PORANKU

darmowy hosting obrazków
PRZECIĄGA SIĘ

darmowy hosting obrazków
BABCIA ALA WYHODOWAŁA FIOŁKA LENKĘ

darmowy hosting obrazków
UŚMIECH DLA WSZYSTKICH DZIEWCZYN Z BLOGÓW ORAZ WSZYSTKICH MALUSZKÓW-ZNAJOMKÓW!

10 komentarzy:

lisianora pisze...

a ja tu ciąglem zagladam i widzę, że nie na próżno:) taki uśmiech otrzymać jako pierwsza, to wielkie wyróżnienie :D moja córa na razie odwazjemnie uśmiech przemiłym postukiwaniem :))))))))
a ty trzymaj się dalej!

stula pisze...

dzięĸi po stokroć LISIANORA.
oj tak te kopniaczki w brzuchu to było boskie uczucie. a wiesz że w sumie nadal nie umiem uwierzyć, że Ona we mnie... to jest niesamowite!

pt pisze...

JEST BOSKA BOSKA BOSKA
JA DAWNO NIE WIDZIAŁEM TAKIEJ MAŁEJ CALINECZKI ŚLICZNEJ PO MAMIE ROZKOSZ!!!

Babi pisze...

piękny uśmiech:D

ila pisze...

Patrząc na Wasze małe cudo znów płaczę... przypominają mi się te pierwsze dni, te spojrzenia i uśmieszki naszego małego urwisa. Choć to było nie tak dawno a jednak się zapomina, a dzieci tak się zmieniają. Wiesz - bo widziałas niedawno moją malutką.
Lena jest BOSKA, BOSKA!!!!
Mój kochany też jest nią oczarowany! Buziaczki

iwa pisze...

Lena ma taki szczęśliwy wyraz twarzyczki. No i wcale się jej nie dziwię - rodzinne rozmowy o życiu, harmonijkowa muzyka...:)
Uspokajająco działa widok jej uśmiechniętej buzi:)
A tak zupełnie w innym temacie. Tak sobie pomyślałam, że poprosze o polecenie mi miejsca (takiego żeby się można było zachwycić, odpocząć i połazić:) w górach. Chciałaby gdzieś indziej niż zawsze. Chyba lepiej poszukiwania internetowe i podopowiedzi wszelakie skonfrontować również w blogowym światku:) Pozdrawiam

angelika pisze...

no boska
dla takich uśmiechów warto żyć

mary pisze...

boskoooooo :) piękna, sliczna, cudna :))) BUZIAKI

e.flow pisze...

alez Lenka jest rozkoszna no! szczesciarze w Was kochani! tak sie ciesze Stula, a zdjec umieszczaj tysiace prosze :)

Elfica pisze...

ach te uśmiechy są piękne ;) nam się dzisiaj wydawało, że Eryk się uśmiechnał już nie podczas snu ;)