niedziela, 26 sierpnia 2007

niedzielnie

dwa pojazdy nam dotrą po niedzieli. bolidy taty i córki. ten córki zamówiony jeszcze w erze przedlenencyjnej co prawda inny kolor niż chcieliśmy ale niech już jest. ten taty o nazwie yamaha fazer o ile dobrze zapamiętałam. mnie się z zazdrości zachciało chociaż karnetu na solar.
no więc kupki nie było od wczoraj rana. Lena wiła się i najwyraźniej brzuszek bolał. tak więc dziś od rana noszenie ulewanie smoczek karmienie zmiana body płacz (ale znośny). ostatecznie po herbatce koperkowej poszedł niezły kupsztal, który znowu uradował nas jeszcze bardziej niż pierwszy. i nie wiem, czy teraz obserwować czy od razu zmienić mleko. może jeszcze jakiś czas zaczekamy. ciągle nie umiem się nadziwić, że takie małe ciałko potrafi wchłonąć tyle pokarmu. poważnie 90 ml 7 razy na dobę to norma? pytam żeby się uspokoić. został jeszcze temat pępuszka. oby odpadł sam i w dobrym terminie.


no a teraz zdjęcie dnia. tata z córką po pierwszej imprezie.

darmowy hosting obrazków

6 komentarzy:

mlodamezatka pisze...

mój od razu zjadał więcej, jadł często co dwie godziny i zdarzało mu się zjeść 100 ml ale fakt że wygląda jak ludzik michelina

angelika pisze...

stula jak je dużo to znaczy, że tyle potrzebuje a 7 x po 90 jest z tego co wiem zalecane...
moja teraz tez je jak oszalała
a z mlekiem poczekaj i jeszcze troszkę poobserwuj
moja teraz robi kupki co 2 dni tez się denerwuję dlaczego bo niby jem dobrze, może taki czas
i tez brzuszek boli i w ogóle..podobno zanim układ trawienny się nie przyzwyczai to tak jest...

bere pisze...

zdjęcie piękne :)
(a ja Ci na żadne pytanie nie odpowiem. nie znam się na dzieciach, chociaż jestem staaara)

lisianora pisze...

zdjecie kapitalne! to gdzie ta impreza była?? ;)

Elfica pisze...

zdjęcie boskie! fajną masz ekipę he he ;) mój przeważnie jak je to sadzi kupsztala he he ale też czasem się męczy bo nie może zrobić i lament wielki ;) a teraz lecę głowę szybko myć bo mały śpi heheh cmokasy

Babi pisze...

nie martw sie-przy karmieniu piersiąk upy możen ie być nawet tydzień,przy karmieniu mlekiem ponad tydzień-pomagaj jak widzisz,że się mała męczy-możesz jej dawać rano ciepłą wodę prrzed pierwszym jedzeniem:)

jeśli widzisz,że mała jest zagazowana i pierdzioszka dużo to nie dawaj koperkowej bo działa wiatropędnie:]

i więcej zdjęć matka dawaj bo tu fanki Lenencji się doczekać nie moga:)))))