czwartek, 23 sierpnia 2007

pierwszy tydzień Lenki

Lena ma już tydzień. Buzia każdego dnia inna. Ale trzeba przyznać, że póki co jest grzecznym noworodkiem. Jej uśmiech jest najważniejszym na świecie uśmiechem jaki mogłam sobie wyobrazić. Powoli ustalamy pory karmienia. W nocy budzi się już idealnie na czas.
A ze mną dzieją się cuda, wczoraj na przykład wyłam przez cały dzień. Jest to straszne uczucie, głupio mi przed JK, gadam z ludźmi przez telefon i nie umiem dokończyć zdania. Proszę Boga żeby tylko to jak najszybciej minęło. Póki co pomaga mi przytulenie, pogłaskanie po włosach i ciepły głos. Każda zła mina urasta do rangi końca świata. Aha i dziś pierwsza noc w której starałam się spać a nie czuwać. Od razu lepiej i nie kręci się w głowie.
Czy w trakcie kąpieli wlewacie oilatum do wanienki czy nalewacie na wacik?
a poza tym chciałam podzięĸować dziewczynom z blogów bo nie ma to jak przeczytać, że nie jestem sama w moim płaczu.


darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

pierwsze wyjście mamy

w tydzień po porodzie dziś wyszłam sama do ludzi. zapalony silnik fiorda mnie rozweselił. muzyka w aucie. pozałatwiałam swoje sprawy a mówiąc do ludzi w urzędach miałam dziwny głos. i chciałam wszystkim opowiadać o Lenie. ale spoko powstrzymywałam się. kupiłam sobie zielone bojówki i pierwszą grzechotkę dla małej. no i dziś nie płakałam ani razu!!!
fajne dziewczyny jesteśmy!
a jutro przychodzi wózek!!!
i kocham mojego męża który jest cierpliwy i wyrozumiały.
amen

14 komentarzy:

Babi pisze...

(oilatum do wanienki;))

kochana głowa do góry-przychodzi do ciebie położna?? pogadaj z nią o baby bluesie:***

i nei martw sie-każdy przechodzi rózne dziwne etapy i nie ma się czego wstydzić:***

Babi pisze...

aj bo zapomniałam-mała jest cudna:))

Elfica pisze...

jeju jeju jaka cudna księżniczka :) princessa jak mój Tata na mnie mówi he he śliczna jest! Kochanie każda z nas inaczej reaguje po porodzie Ty akurat masz takie płaczki, mi się zdarzyło kilka razy ale już chyba przeszło i tobie minie zobaczysz, nie zamartwiaj się tym :) hormony dadzą niedługo spokój.

Co do kapieli to my wlewamy do wody 2 nakrętki i myjemy tak małego :)

ila pisze...

Cześć kochana! Nie łam się tyle razy Ci mówiłam że masz być silna i nie przejmuj sie płaczem, ja nie przechodziłam tego tak drastycznie ale też ukrywałam trochę przed bliskimi. Przeszło bardzo szybko - poprzez pomoc w obowiązkach domowych moich najbliższych, ale również przez córcię która jest całym moim światem. Lenka jest przecudna!!! Juz nie mogę się doczekać kiedy Was zobaczę! Pozdrawiam gorąco!

kobieta pisze...

Jest przeurocza!!!! :)
GRATULACJE! :)

Babi pisze...

oo to teraz spacery się zaczną-dotlenisz się to moze lepszy będziesz miała humor chociaż wiem,ze hormony szaleją;)

nap oczątku też tak miałam-wszystkim chciałam o małej mówić:))

salami pisze...

nie no czytam i czytam i naczytac sie nie moge i nie moge sie zdjec naogladac. lenka cudna, jak aniolek, cukiereczek, na jednym zdjeciu ma taka fajna minke jak sie usmiecha przez sen!!

a placz przejdzie, albo sam albo jk pomoze. na pocieszenie powiem ze ja od tygodnia zjazdy placzowe mam nawet bez porodu i skokow hormonalnych z tym zwiazanych. dasz rade!! urodzials dzieciatko to wszystko ci sie uda!!!!!!!

pozdrawaim cieplutko i 100000 buziakow dla was obu!!! :)

eve pisze...

No wreszcie dziewczyny :) Długo mnie nie było, ale wracałam z myślą o Was :) Lenka jest prześliczna :)) Za mamusią :)))
Dzielę Twoją radość dzielna kobietko :)))
ps. oilatum wlewam do wanienki bezpośrednio, na wacik - kalię kiedyś stosowałam.

angelika pisze...

w tydzień po porodzie to ty jesteś mega wytrzymała na ból i szybko doszłaś do siebie!!!
kochana ja po dwóch tygodniach byłam wstanie chodzić bez zgięcia w pół...
oliotum do wanienki my pół nakrętki
dla mnie było niesamowite, że ludzie dalej żyją i niewiedzą o takim cudzie jak Milena

hola pisze...

Stula Gratulacje!!! W dniu, w którym Ty miałaś cesarkę, ja wychodziłam do domu. Od 7 rano myślałam o Tobie, będąc kilka drzwi dalej. Chciałam Cię później (około 11) poszukać i odwiedzić, ale byłam tak słaba, że słaniałam się na nogach, no i nie chciałam Wam przeszkadzać we wzajemnym poznawaniu.
Cieszę się, że wszystko się udało!
:*

eve pisze...

http://w-slowach-zaklete.blog.onet.pl/
Tu mnie szukaj...

Array pisze...

Lenka jest prześliczna
a w tym body w różowe paseczki wygląda cudnie Prześlij więcej zdjęć
BUZIACZKI DLA WAS

domi pisze...

Lena jest cudna! Aż ochota przychodzi na następne maleństwo...

lisianora pisze...

hihi, ależ ona śliczna;) a ja to bym chętnie o niej posłuchała i mogłabyś mi opowiadac wszystko co tylko chcesz :D