sobota, 1 marca 2003

marzec????

Czasem tak bywa, że płacz i śmiech na wyciągnięcie dłoni, że płacz wczoraj z powodu wyprawy, że łzy radości z Mistrza, że pociecha w zakupach – płyta, bielizna, zapachy Hugo B., tak bywa... i nimom pytań – jakby rzekł pewien wkurzony „fan” Lazio! Hi hi hi nie powiem, ciekawie z socjologicznego punktu widzenia było popatrzeć na to co minęło bezpowortnie, jak widać co poniektóre utwory nie starzeją się nigdy, przykład? Proszę: PJ”Live”, Dżem „Wehikuł czasu”, RATM „Killing in the name”, House of pain „Jump around”, Daab „W moim ogrodzie”... Sweet Noise? Miło słucha się Anny Marii... ncm
Katja Wielkie Dzięki!!!

Dziwne uczucie jak ktoś rzuca hasło, że tęskni za tamtym. Bywa panie K.K.

Prawda mówi w głębi duszy bez hałasu słów

M. Domagalik „Siostrzane uczucia”:
Nikt nie może uważać się za wolnego, dopóki wszyscy nie będą wolni. Nikt nie może sądzić, że jest moralnie nieskazitelny, dopóki wszyscy nie będą moralnie nieskazitelni. Nikt nie może być szczęśliwy, dopóki wszyscy nie będą szczęśliwi. H.Spencer

Czy takie miłe mail`e mogłyby przychodzić częściej? Nie, bo może przyzwyczaiłabym się za bardzo... tak ciepło na serduchu to dawno mi nie było... dzięki Karolu, czy mogło być lepiej? Nie wiem, po prostu zwyczajnie nie wiem, zawsze byłam tchórzem zawsze realistką, czy żałuję? Nie żałuję czegoś czego nie zrobiłam chociaż w snach spóźnienie oznacza zaprzepaszczenie na jawie wielkiej szansy... dobrze, że wróciłaś kwiaty w wazonie znów oswojone cicho piją wodę...

„Miłości się uczę jak pierwszych kroków bo ona jest wieczna i niesie nam spokój. Z miłością się budzę zawsze w stronę światła a ona wciąż cierpliwa choć nigdy nie jest łatwa. Z miłością się zmawiam nie ja pierwszy bo miłość choć krucha jednak zwycięży. Z miłością się zmawiam jak pszczoła z miodem i niosę bukiet wierszy ja mały śmieszny człowiek. Z miłością się zmawiam przeciw śmierci na ten czas życia czas kaleki. Krwią z serdecznego palca list piszę przeciw śmierci i zawieram życiowy mój pakt o nieagresji. Z miłością się zmawiam na złe i dobre i choć wkoło śmierć inaczej nie mogłem. Z miłością się zmawiam wciąż przeciw śmierci ja mały śmieszny człowiek z bukietem polnych wierszy.” Adam a jakże kochany Ziemianin ( tylko a nawet tyle)

dzięki, że ktoś to czyta, a czyta?

1 komentarz:

zibi pisze...

Ja czytam !!! A co nie stać mnie ??? Ja bym do tych utworków jeszcze dodał 'Ratamahattę'-Sepultury...(a gdzie było 'All I Want' Offspringa?) Było fajnie choć inaczej niż kiedyś. A co do Lazio to po prostu skandal.I jak tu se nie powiedzieć ni mom pytań...