czwartek, 6 września 2007

06.09.2007r.

gdyby było chaotycznie to przepraszam ale jestem zachwycona moją miłością co to teraz smaczenie w łóżeczku śpi najedzona.

a więc LENA kończy dziś 3 tygodnie! po wizycie u lekarza (nie lubię pediatry w dżinsach swetrze bez fartucha jak dotyka główkę mojego serca a zimne bransolety stukają o główkę ale no comments) stwierdzono - Lenka waży równo o 1 kg więcej tj 3850 g i urosła całe 4 cm tj ma teraz 56 cm. wszystko w normie. zuch dziewczyna. witaminy przepisane. mama zaszczepiona przeciw grypie. tata cierpliwie pokazał jak montować fotelik w samochodzi. pomknęłyśmy z córką fiordem same do babci i dziadka. no i fruwam do sufitu mała najedzona kupa zrobiona ufffffffff...

jestem, mówię wam jestem bezgranicznie zachwycona i zakochana w mojej Lenencji. i zauroczona wciąż na nowo uśmiechem jej ojca. amen.

6 komentarzy:

babibu pisze...

super:D:D::DD:D:D

a jak oni ci małą zmierzyli???:)))

angelika pisze...

no właśnie u mnie nie mierzyli małej
a co do miłości, ja pisałam na swoim blogu już o tym...
niesamowite, ja mam wrażenie, że przeleje się ta miłość na wszystko co zobacze

PT pisze...

modlę się każdego dnia o takie właśnie szczęście.
jutro popisze coś w mailu.
ściskam Was drogie kobiety dwie

e.flow pisze...

pieknie rosnie dziewcze i ma juz sporo fanow :) powiem Ci ze imie od poczatku mi sie podobalo ale z kazydm dnie uwielbiam je coraz bardziej!

lisianora pisze...

i to na wieki wieków niech tak będzie :) aż miło mi sie zrobiło, że takie szczęście od ciebie bucha, nawet przez monitor :*

stula pisze...

DZIĘĸUJĘ WAM MOI KOCHANI!