sobota, 8 września 2007

sobotnio

po wczorajszym dniu lekko padam i lekko boli kręgosłup. dziś bez wspomagaczy. rano sennie i ... Lena przestała spać do południa. extra. ncm.

słońce zawstydzone lekko zerka zza chmur.
czyżby wreszcie koniec tego deszczu?
zastanawiamy się z Leną i papugą.

darmowy hosting obrazków

SPOKOJNEGO WEEKENDU WSZYSTKIM!


późno wieczorem dodane o zmianie priorytetów w życiu.

gdzieś tam blisko nas gra Dżem na którym miałam być ale po długich chwilach namysłu nalałam szklaneczkę kwasu chlebowego i przy prasowaniu zaległości tygodniowych słucham sobie dyskografii dżemowej. i wiecie - cudnie mi jak mi cudnie to nawet nie wiecie! jk zajmuje się dziś Leną a ja chyba nawet sobie wyjdę na balkon głęboko w noc i zapalę westa.

13 komentarzy:

PT pisze...

Ona jest do zacałowania!!!!

lisianora pisze...

u nas tez jakby jasniej...
wam również milusiego weekendu!! :*

babibu pisze...

aa mamy bardzo podobną papugę:)
a raczej 5bardzo podobnych papug:D

mlodamezatka pisze...

śliczną ma buzie na tym zdjęciu, mój nadal krościaty, ortopeda jak go zobaczył to tylko zapytał na co uczulony..., byliśmy dziś na spacerku , fajnie było

lisianora pisze...

widzę, że przeżyłaś jedną z tych chwil, iedy szczęscie tak bardzo wypełnia człowieka, że ma się ochotę chwilę podumać...

a tak apropo palenia, to fajnie tak sobie uczcić chwilę, tylko ja się obawiam, że mie to nie będzie dane, bo paliłam keidyś bardzo długo i na jednym mogloby się nie skonczyc. teraz to juz nawet zapomialam o tym ze kiedys nie moglam sie obejsc bez fajki i nie chcialabym sie kiedys znowu w to zaplatac...hehe ależ sie zorpisałam bez sensu ;)

katja pisze...

I bardzo dobrze że zostałaś w domu - Dżem spóźnł się 55 minut, lało, piździało i w ogóle. Na pewno miałaś przyjemniej! Całuski!

mary pisze...

NIE PAL!!!

stula pisze...

Katja - powiem Ci łzy mi kapały z RADOŚCI jak sobie prasowałam grał Dżem jk bawił Lenę cudnie bezpiecznie ciepło. czego chcieć więcej!

Lisianora i Mary - co Wy nie zapaliłam jk z córką w końcu zasnęłli w pokoju gdzie balkon i nie wyszłam.

ignezja pisze...

słodka! :P
mówiłam już?:)

ps. odbierz @

stula pisze...

odebrałam wiem dodałam dzięĸi że juz jesteś tutaj

hola pisze...

Fajną ma minkę :)

Elfica pisze...

to Ty palisz?

stula pisze...

jednego na 4 miesiące na balkonie w nocy przy łyku piwa