piątek, 14 września 2007

piatkowy poranek

Lena śpi. dokończyłam zaproszenia. wyprałam powiesiłam niech schnie pranie. zjadłam śniadanie. wzięłam prysznic. pije drugą kawę. Lena śpi. może to ja za wcześnie wstałam???
wczoraj na spacerze przypadkowe dwie dziewczynki w wieku lat 5-6 hasło do mnie: "prose pani a jak pani sce to mozemy potem powozić pani dziecko"
o matko...
a młody 6-ścio latek widząc mnie niosącą wózek po schodach do góry ironicznie rzekł: "patrz i ta kobita ten wózek na samą górę tacha" (zaznaczam, że młody doskonale wie, że mieszkam na pierwszy piętrze) aha ten sam młody kiedyś w trakcie rozmowy z koleżanką rzucił hasłem: "nie wiesz, no ta co ma wielkie cycki!" na to koleżanka: "głupku bo ona będzie miała dziecko".

uwielbiam dzieci


(nieco starsi na placu zabaw:
ona: a ty wies ze magda kocha rafała?
on: wiem wiem on ją tes bo ma twarde cycki!)

wymiękammmmm

10 komentarzy:

andalo pisze...

uśmiałam się z tych tekstów. poczekaj, aż Twoja mała też zacznie takie z placu zabaw przynosić... ;-)

lisianora pisze...

hehehe :)))) kurcze tylko do końca nie wiadomo czy się z tego śmiac czy raczej bać :):)

dd pisze...

powalający zmysł obserwacji :)

angelika pisze...

niezłe...:)

babibu pisze...

hihihi:D

Lena uwielbia wozić julinkę-jak dorwie wózek to tylko czekoalda jets w tsanie ją od niego odciągnąć:D

elfica pisze...

dzieci są niezłe heheh aż czekam jakimi hasłami nasze będą rzucać heheh

mlodamezatka pisze...

nasze tez takie będą?i jak bierzesz prysznic???? bo ja jakoś się boję swojego zostawić

niebo pisze...

Cóż... jak widać cycki są obiektem zainteresowania mężczyzn w każdym wieku ;)

stula pisze...

niebo - chyba tak, choć wczoraj jak zapytałam mojego męża to stwierdził, że ostatnio erotycznie o mnie nie myśli a jedynie co by jej tu na obiad zrobić... załamałam sieehehe (żartuje)

MM - ja już się boję haseł Leny!

stula pisze...

MM - biorę przy otwartych drzwiach łazienki w expresowym tempie ale biorę.